لاپورتا در جستجوی «داویدز جدید»/ بمب زمستانی بارسلونا چه کسی خواهد بود؟

لاپورتا در جستجوی «داویدز جدید»/ بمب زمستانی بارسلونا چه کسی خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - موندودپورتیوو گزارش داده است که بارسلونا درها را به روی خرید در زمستان بعدی باز کرده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در حال حاضر شرایط مالی بهتری نسبت به تابستان دارد و به همین خاطر در نظر دارد که خریدهای زمستانی داشته باشد و در حال حاضر به نظر می رسد که رحیم استرلینگ و دنی اولمو دو گزینه اصلی کاتالان ها برای خرید در زمستان باشند.

در حقیقت گواردیولا و منچسترسیتی درها را به روی فروش مهاجم انگلیسی باز کرده اند و البته انتظار پیشنهاد مناسبی را دارند. در تابستان گذشته مدیران بارسا به منچستر سفر کردند تا با سیتی صحبت کنند اما مذاکراتشان نتیجه چندان موفقی نداشت. از سویی دنی اولمو یکی از بازیکنان محبوب مدیران بارسلونا است. محصول آکادمی بارسا در دو فصل اخیر پیشرفت بی نظیری داشته هر چند که بعید است که لایپزیش به سادگی اجازه جدایی وی را بدهد.

لاپورتا خاطره خوبی از اولین خرید زمستانی در دوره اولش در ژانویه 2004 را دارد. مدیر کنونی بارسا در آن زمان ادگار داویدز را خرید که مورد توجه یووه نبود اما خاطرات خوشی را در بارسا ساخت. ستاره هلندی در نیوکمپ خوش درخشید و روحیه جنگندگی تیم را افزایش داد.  البته بارسا در سالهای اخیر در زمینه خریدهای زمستانی چندان خوش شانس نبوده و تجربیات بازیکنانی نظیر یری مینا، بواتنگ یا موریلو را نمی توان موفق به شمار آورد. 

4125