واکنش مونيخی‌ها و فرانکفورتی‌ها به نتیجه‌ دور از انتظار مصاف دو تیم

واکنش مونيخی‌ها و فرانکفورتی‌ها به نتیجه‌ دور از انتظار مصاف دو تیم

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان و مربیان باواریایی ها و فرانکفورتی ها بعد از پایان مصاف دیشب دو تیم، با خبرنگاران صحبت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، مدیران، مربیان و بازیکنان دو تیم بایرن مونیخ و اینتراخت فرانکفورت پس از دیدار شب گذشته دو تیم که به شکست دو بر یک مونیخی ها منجر شد، با رسانه ها گفت و گو کردند. بخش هایی از مهم ترین صحبت های بعضی از نفرات دو تیم بعد از اتمام مسابقه شب گذشته را در ادامه می خوانید:

حسن صالح حمیدزیچ (یکی از مدیران بایرن مونیخ):

"البته این شکست آزار دهنده است. نتایج بسیار خوبی کسب کرده بودیم. مقابل فرانکفورت، موقعیت های خوب زیادی داشتیم اما به اندازه کافی گلزنی نکردیم و پرسینگ ما به اندازه کافی خوب نبود. ضد حمله های فرانکفورت نیز بی رحمانه بود. ما باید شکست را قبول کنیم و وقتی بازیکنان از تیم های ملی خود برمی گردند، خود را برای پیروزی در بازی بعدی آماده کنیم."

یولیان ناگلزمان (سرمربی بایرن مونیخ):

"شکست ها همیشه دردناکند. باخت مقابل فرانکفورت هم ناراحت کننده است زیرا از یک سو اولین شکست ما بود و از سوی دیگر، کاملاً این نتیجه قابل پیشگیری بود. ما همانند هفته های قبل اشتباهاتی داشتیم اما این بار مجازت شدیم. با این وجود، ما موقعیت های کافی برای زدن چند گل را داشتیم."

توماس مولر:

"ما بسیار ناامید و عصبی هستیم؛ نمی دانم چه کلمه ای به کار ببرم. این از آن بازی هایی بود که نباید شکست می خوردیم. اما کارایی کافی را نداشتیم. موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم. فرانکفورت در اولین فرصتش گل تساوی را زد و این اتفاق آزار دهنده است. ما نه در جلو و نه در عقب زمین خوب نبودیم. موقعیت های فرانکفورت برای به ثمر رساندن دو گل کافی بود. ما مطمئناً کارها را درست انجام ندادیم اما این بازی را می شد برنده باشیم. با این حال، این شکست ما را از ادامه راه باز نخواهد داشت."

روبرت لواندوفسکی:

"این ناراحت کننده است که مقابل فرانکفورت برنده نشدیم. همه ما ناامید شده ایم. ما موقعیت های زیادی داشتیم اما می توانیم از شکست، چیزهای زیادی بیاموزیم."

لئون گورتزکا:

"ما باید به خودمان نگاه کنیم. مقابل فرانکفورت برخی از کارها را به خوبی هفته های اخیر پیاده نکردیم و فقط به گل نکردن توپ ها مربوط نمی شود. ما باید بعد از وقفه بین المللی، بهتر کار کنیم."

الیور گلاسنر (سرمربی آینتراخت فرانکفورت):

"باید تشکر خاصی برای عملکرد تیمم در دیدار با بایرن داشته باشم. فکر می کنم برنامه مان بسیار مناسب بود، حالتی نسبتاً دفاعی و منتظر ماندن برای لحظه درست. قبلاً گفتم که نیاز به عملکرد تیمی خوب و یک دروازه بان با کیفیت داریم و این ها را در این بازی در اختیار داشتیم. بچه ها همه کار کردند تا به عنوان برنده از زمین خارج شوند. طبیعتا از نتیجه خوشحالم."

کوین تراپ (دروازه بان اینتراخت فرانکفورت):

"امروز ما خیلی خوب دفاع کردیم. فکر می کنم به خصوص با توجه به عملکرد دیدارهای اخیر بایرن، خیلی ها انتظار نداشتند که ما در این بازی موفق شویم. خیلی خوب کار کردیم و البته کمی خوش شانس هم بودیم."

مارتین هینترگر (مدافع اینتراخت فرانکفورت):

"هر بازی در آلیانز آرنا سخت است. بایرن به ما اجازه تنفس نداد. آن ها خیلی خوب فشار آوردند. این برای ما بسیار سخت بود. با این وجود، ما چند موقعیت گلزنی داشتیم و خوشبختانه از آن ها استفاده کردیم."

9404