تکرار گلزنی بازیکنی که با پاس مسی به رئال مادرید گل زده بود(عکس)

تکرار گلزنی بازیکنی که با پاس مسی به رئال مادرید گل زده بود(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هشتم از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و اسپانیول به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود اسپانیول خاتمه یافت تا بدین ترتیب اوضاع رئال مادرید به هم بریزد.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی نام یک بازیکن ویژه در میان گلزنان تیم اسپانیول دیده می شود و آن هم الکس ویدال است که در دقیقه 60 گل دوم اسپانیول را مقابل رئال مادرید به ثمر رساند و به نوعی تیر خلاص را به رئال مادرید زد چرا که پس از آن کار شاگردان کارلو آنچلوتی برای برگرداندن نتیجه بسیار دشوار شد و آن ها تنها توانستند یک گل را توسط کریم بنزما جبران کنند.

اما الکس ویدال پیش از این هم سابقه گلزنی به رئال مادرید را در کارنامه خود داشت. او بین سال های 2015 تا 2018 در رئال مادرید توپ زده است و در این مدت در فصل 2017/18، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید قرار گرفته است.

الکس ویدال در آن ال کلاسیکو، در دقیقه 90 بازی روی پاس لیونل مسی توانست گل سوم بارسلونا را مقابل رئال مادرید به ثمر برساند. رئال مادرید آن بازی را با نتیجه سه بر صفر باخت. سوارز گل اول، مسی گل دوم و الکس ویدال گل سوم بارسا را در آن بازی به ثمر رساندند.

1470