تساوی شهر خودرو در مقابل مس کرمان

تساوی شهر خودرو در مقابل مس کرمان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال شهر خودرو خراسان در دیداری دوستانه در اردوی تهران مقابل حریف دسته اولی خود به تساوی رضایت داد.

به گزارش فوتبالی، در دومین روز اردوی تدارکاتی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان در تهران، امروز شاگردان محمدرضا مهاجری در زمین اکباتان دیدار دوستانه‌ای را مقابل تیم دسته اولی مس کرمان برگزار کردند؛ این نخستین محک جدی شاگردان مهاجری برای فصل جدید لیگ برتر بود، چرا که آن‌ها در دور نخست اردوی آماده‌سازی خود در مشهد مقابل چند حریف استانی به میدان رفته بودند و امروز حریف دسته اولی، محک خوبی برای شهر خودرویی‎‌ها بود.

در پایان دوئل شاگردان مهاجری و حسین‌خانی، این مصاف دوستانه برنده نداشت و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید؛ تک گل شهر خودرویی‌ها در این بازی دوستانه را سید احسان حسینی مدافع قرضی پرسپولیس در شهر خودرو به ثمر رساند، او پیش از این در بازی قبلی تدارکاتی شهر خودرو هم موفق به گلزنی شده بود.

گفتنی است که دو بازی تدارکاتی دیگر برای شهر خودرو در اردوی تهران در نظر گرفته شده است که طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

 در حاشیه مسابقه امروز، خداداد عزیزی مشاور عالی مدیرعامل در کنار مسعود معمایی مدیرعامل شهر خودرویی‌ها و بامداد رئیس هیات‌مدیره از نزدیک نظاره‌گر عملکرد شاگردان محمدرضا مهاجری بودند؛ هم‌چنین هادی عقیلی هم که به تازگی به کادرفنی شهر خودرو اضافه شده، امروز در کنار تیمش حضور داشت.

4154