مهاجم لهستانی مونيخی‌ها: روزهای جشن و قهرمانی‌ هنوز ادامه دارد

مهاجم لهستانی مونيخی‌ها: روزهای جشن و قهرمانی‌ هنوز ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم لهستانی مونيخی‌ ها از عطش خود برای کسب عناوین بیشتر در آینده می گوید و معتقد است که موفقیت ها و قهرمانی های او و تیمش همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت رسمی بوندسلیگا، روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در زمان حضور هانسی فلیک روی نیمکت مونیخی ها، تمامی افتخارات فردی و باشگاهی ممکن را با باواریایی ها به دست آورد. با این حال، در فصل جدید نیز عطش گلزنی لواندوفسکی کاهش نیافته و آمار گلزنی فوق العاده این مهاجم لهستانی همچنان ادامه دارد.

مهاجم سابق دورتموند در مصاحبه با وبسایت رسمی بوندسلیگا اذعان کرد که هنوز روزهای جشن و قهرمانی هایش ادامه دارد:

"فکر می کنم روزهای کسب جام های مختلف هنوز ادامه دارد. می دانم که می توانم از همه اتفاقاتی که در حال حاضر یا آینده می افتد، لذت ببرم؛ اما می دانم هر روز، روز جدیدی است و تمرینات و دیدار جدیدی انجام خواهد شد. پس چنین روزها و لحظات خوب و زیبایی را باید کنار گذاشت و به بازی بعدی و روی کار خود تمرکز کرد. همه چیزهایی که برده ام یا برنده شده ایم، مربوط به آینده نیست و قبلاً اتفاق افتاده است. آینده همیشه یک چالش جدید است. البته می توانم بعد از بازنشستگی روی مبل بنشینم و به افتخاراتم نگاه کنم و لذت ببرم. اما در حال حاضر با وجود آن که بسیار مفتخر و خوشحالم، می دانم که این سفر همچنان ادامه دارد."

9404