دسیپلین دوستانه در اردوی اسکوچیچ؛ آموزش گلزنی آقاکریم در تیم ملی با نوستالژی آذری

دسیپلین دوستانه در اردوی اسکوچیچ؛ آموزش گلزنی آقاکریم در تیم ملی با نوستالژی آذری

پایگاه خبری فوتبالی- مربی پرسپولیسی تیم ملی فوتبال ایران در نخستین تمرین این تیم نقش ویژه ای را جمع اعضای کادر فنی و بازیکنان داشت.

به گزارش فوتبالی به نقل از مهر، نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران ساعت امروز یکشنبه با حضور بازیکنان داخلی برگزار شد تا قبل از ورود لژیونرها توانایی‌های خود را به رخ دراگان اسکوچیچ و دستیاران او بکشند.

تیم ملی ایران در حالی راهی کشور امارات شد که کریم باقری دستیار یحیی گل محمدی بار دیگر طبق قرارداد خود با تیم ملی ایران به جمع دستیاران اسکوچیچ اضافه شد تا علاوه بر زیر نظر گرفتم عملکرد فنی بازیکنان، مدیریت رختکن را نیز بر عهده بگیرد.

باقری که در دوران فوتبالی خود بارها مقابل امارات به میدان رفته بود گل‌های زیبایی را به این تیم به ثمر رسانده است. آقا کریم فوتبال ایران با شوت‌های سرکش خود و ضربات سر سهمگین توانسته بود دروازه امارات را چه در تهران و چه در دبی باز کند تا تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی دهه‌های هفتاد و هشتاد تیم ملی شود. او پس از هر گل چشن شادی خود را با شبیه سازی رقص آذری به رخ می‌کشید تا مرد تبریزی فوتبال ایران اینگونه خودنمایی کند.

او در تمرین با ملی پوشان داخلی جدی بودن را کنار گذاشت تا دسیپلین خود را با رویی گشاده و لبخند بر لب به رخ بکشاند.

کریم باقری که چهره دوست داشتنی نزد مردم و فوتبالیست‌ها دارد راه رفاقت با آنها را نیز آموخته است تا در روزهای پر استرس ملی پوشان برای ادامه روند رو به رشد خود باعث بردهای متوالی تیم ملی ایران نیز شود.

باید دید ماحصل تلاش‌های اسکوچیچ و دستیاران او نظیر وحید هاشمیان، ماریو تات و کریم باقری در دیدار با امارات و کره جنوبی چه خواهد بود. مربیانی که درخشان‌ترین نتایج را در کوتاه‌ترین بازه زمانی با بازیکنان تیم ملی ایران در کارنامه فوتبال ایران ثبت کردند.

4154