امیدواری شیاطین سرخ به مشخص شدن وضعیت هافبک فرانسوی تا ژانویه

امیدواری شیاطین سرخ به مشخص شدن وضعیت هافبک فرانسوی تا ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود شیاطین سرخ می خواهند آینده پل پوگبا تا کریسمس مشخص شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه سان چاپ انگلستان، هافبک خوش نقش قهرمان جام جهانی در سال 2018 هنوز قرارداد خود را با منچستر یونایتد تمدید نکرده است و احتمال خروج این بازیکن از باشگاه سرخ پوش منچستری به صورت رایگان در سال ۲۰۲۲ و پس از اتمام این فصل وجود دارد. در عین حال، خوش بینی ها پیرامون تمدید قرارداد پل پوگبا افزایش یافته است اما نام باشگاه هایی نظیر رئال مادرید اسپانیا و پاریسن ژرمن فرانسه همچنان بر سر زبان ها جاری است.

مطابق با این گزارش، شیاطین سرخ می خواهند آینده پل پوگبا تا پیش از آغاز سال جدید معلوم شود. این که آیا وی در منچستر یونایتد خواهد ماند یا با اتمام قراردادش راهی تیم دیگری خواهد شد. گفته می شود بازیکن سابق یوونتوس با تمدید قراردادش در اولدترافورد، به حقوق هفتگی چهارصد هزار پوندی دست خواهد یافت و بعید است مادریدی ها قصد جذب همزمان کیلیان امباپه و پل پوگبا را داشته باشند.

هافبک ۲۸ ساله فرانسوی در فصل ۲۰۲۱/۲۲ لیگ جزیره تا کنون هفت پاس گل در هفت بازی برای باشگاه منچستر یونایتد به ثبت رسانده است، اما موفق نشد جلوی تساوی یک بر یک تیمش مقابل اورتون در ابتدای هفته جاری را بگیرد.

9404