درخواست خروج هافبک هلندی از اولدترافورد در پی حواشی اخیر

درخواست خروج هافبک هلندی از اولدترافورد در پی حواشی اخیر

پایگاه خبری فوتبالی - شایعات در خصوص آینده هافبک هلندی شیاطین سرخ همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت اسپانیایی Fichajes.net، اولین فصل دونی فن ده بیک در منچستر یونایتد به سختی برای او سپری شد. دونی تنها ۴ بار از ۳۶ باری که برای منچستر بازی انجام داده، از ابتدا در لیگ جزیره به میدان رفته است.

او در تابستان به دنبال جدایی از یونایتد بود اما به ادعای ایجنت فن ده بیک، باشگاه انگلیسی از جدایی او جلوگیری کرد. هافبک سابق آژاکس این فصل نیز سه بار میدان رفته که شامل باخت مقابل یانگ بویز و وستهام در جام اتحادیه می‌شود.

حالا این وبسایت اسپانیایی به بررسی وضعیت فن ده بیک در یونایتد پرداخته است. این وبسایت این بازیکن هلندی را یک خرید اشتباه برای منچستر یونایتد دانسته و معتقد است که این بازیکن نیز استعدادش را که توانایی رقم زدن تفاوت ها را داشته، هدر داده است.

با توجه به زمان بازی هافبک ۲۴ ساله، وضعیت او در منچستر یونایتد غیر قابل تحمل توصیف شده است. بنابراین او درخواست کرده تیم لیگ برتری را ترک کند. آث میلان از معدود تیم هایی است که در خصوص وضعیت هافبک نیمکت نشین منچستر یونایتد پرس و جو کرده و احتمالا در ژانویه نیز برای جذب او (ترجیحا به صورت قرضی و با بند خرید) دست به کار خواهد شد.

تنها مشکل میلان، حضور احتمالی دیگر تیم های برتر اروپا در رقابت برای جذب دونی فن ده بیک اعلام شده است.

9404