توضیحات اینزاگی درباره علت از ابتدا بازی نکردن ژکو مقابل ساسولو

توضیحات اینزاگی درباره علت از ابتدا بازی نکردن ژکو مقابل ساسولو

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی افعی ها علت نیمکت نشین بودن مهاجم بوسنیایی تیمش در بازی مقابل ساسولو و عدم حضورش در ترکیب اصلی را توضیح داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، در بازی شب گذشته اینتر مقابل ساسولو، ادین ژکو از روی نیمکت ذخیره ها به بازی رفت و موفق شد گل برتری نراتزوری را به ثمر برساند. حالا سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در پاسخ به این سوال که علت بازی نکردن ادین ژکو، مهاجم بلندقامت بوسنیایی از ابتدا در ترکیب نراتزوری مقابل ساسولو چه بوده، چنین می گوید:

"من قبلا ادین ژکو را به عنوان یک حریف می شناختم و هرگز مربی این بازیکن نبودم. پس ورود به اینتر و همچنین حضور ادین ژکو در نراتزوری، از در دسترس بودن و نحوه تمرین کردن او تحت تاثیر قرار گرفتم. او هرگز تسلیم نمی شود. این طبیعی است که گاهی اوقات ارزیابی هایی برای نیمکت نشین کردن بازیکنانی انجام دهیم. خواکین کورئا به تازگی از مصدومیت بهبود پیدا کرده و الکسیس سانچز شیلیایی نیز وضعیت مشابهی داشته است. من باید در چرخشی بازی دادن آن ها خوب کار کنم و واضح است که اینتر با داشتن لائوتارو مارتینز، ادین ژکو، خواکین کورئا و الکسیس سانچز یک خط حمله عالی را در اختیار دارد."

9404