عکس؛ چهره جالب و متعجب خامس رودریگز در حال تماشای بازی الریان

عکس؛ چهره جالب و متعجب خامس رودریگز در حال تماشای بازی الریان

پایگاه خبری فوتبالی - خامس رودریگز در حالی توسط دوربین ها شکار شد که در ورزشگاه در حال تماشای بازی تیم جدیدش الریان در شب گذشته بود و کاملا متعجب و شگفت زده به نظر می رسید.

به گزارش فوتبالی، بازیکن کلمبیایی از اورتون جدا شد تا فوتبالش را در لیگ قطر تماشا بدهد و هم تیمی شجاع خلیل زاده شود.  خامس شب گذشته پیروزی الریان مقابل الاهلی را با نتیجه یک بر صفر از نزدیک تماشا کرد اما در زمانی که توسط دوربین ها شکار شد، در حالی که عینک زده بود، کاملا متعجب و شگفت زده به نظر می رسید.  

انتقال خامس رودریگز از سطح اول فوتبال اروپا به لیگ قطر یکی از غیرمنتظره ترین انتقالات تابستانی بود. این بازیکن تا یک سال و چند ماه پیش در تیم بزرگی نظیر رئال مادرید بازی می کرد اما بعد از آن به خواست آنچلوتی راهی اورتون شد و وقتی مربی ایتالیایی از این تیم رفت با توجه به این که رابطه خوبی با بنیتز نداشت، تصمیم گرفت که اورتون را ترک کند و راهی لیگ قطر شود.

خامس پس از مذاکره با باشگاه های مختلف نظیر پورتو و استانبول باشاکشهیر راهی الریان شد تا فوتبالش را در خاور میانه ادامه بدهد.  البته پاقدم خامس برای تیم قطری خوش یمن بود و الریان اولین بردش در لیگ قطر را با تک گل براهیمی کسب کرد. 

4125