اعلام ترکیب رئال مادرید و اسپانیول؛ گران‌ترین بازیکن تاریخ رئال روی نیمکت

اعلام ترکیب رئال مادرید و اسپانیول؛ گران‌ترین بازیکن تاریخ رئال روی نیمکت

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید و اسپانیول برای بازی هفته هشتم لیگ اسپانیا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید برای حفظ صدرنشینی می خواهد اسپانیول را شکست بدهد تا پس از هفته ای ناامیدکننده با از دست دادن فرصت دو برد خانگی بتواند با خیال راحت و با پیروزی به بازیهای ملی برود.

ترکیب رئال مادرید برای بازی امروز مقابل اسپانیول در ورزشگاه کورنیا بدون ادن هازارد (گران ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید) بدین شرح است: کورتوا، لوکاس وازکز، میلیتائو، ناچو، آلابا، والورده، کروس، مودریچ، کاماوینگا، بنزما و وینیسیوس.

ترکیب اسپانیول نیز بدین ترتیب است: دیگو لوپز، اسکار خیل، سرجی گومز، کابررا، پدروسا، کیدی باره، داردر، ملندو، الیکس ویدال، امباربا و رائول دی توماس.

رئال مادرید فعلا با 17 امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکو در صدر جدول قرار گرفته است اما تیم آنچلوتی پس از تساوی مقابل ویارئال و شکست مقابل شریف مولداوی در خانه نگاه ویژه ای به بازی امروز دارد. رئال مادرید با کسب پیروزی می تواند اختلاف خود با حریفان را حفظ کند و با خیال راحت به بازیهای ملی برود. بازی مقابل اسپانیول آخرین بازی رئال مادرید قبل از ال کلاسیکو خواهد بود چرا که بازی رئال مادرید و بیلبائو به خاطر برنامه فشرده بازیهای ملی در آمریکای جنوبی به تعویق افتاده است.

4125