رن 2 - 0 پاريسن‌ژرمن؛ نخستین شکست پاریسی‌ها در زمین رن رقم خورد

رن 2 - 0 پاريسن‌ژرمن؛ نخستین شکست پاریسی‌ها در زمین رن رقم خورد

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسی‌ها در استادیوم رن مقابل این تیم متحمل شکست شدند.

به گزارش فوتبالی، مسابقات هفته نهم از رقابت های لیگ یک فرانسه بعد از ظهر امروز با دیدار شاگردان مائوریسیو پوچتینو در تیم پاریسن ژرمن و تیم رن در ورزشگاه خانگی تیم رن آغاز شد که در پایان این بازی، نخستین باخت پاریسی ها در لیگ یک فرانسه رقم خورد.

شاگردان پوچتینو در این دیدار با ترکیب ابتدایی جیانلوئیجی دوناروما، اشرف حکیمی، مارکینیوش، کیمپمبه، نونو مندس، گایا، مارکو وراتی، لیونل مسی، نیمار، آنخل دی ماریا و کیلیان امباپه وارد میدان مسابقه شدند.

ترکیب اولیه تیم رن را نیز در تصویر زیر مشاهده می کنید:

شماتیک ترکیب اولیه پاریسن ژرمن را نیز در تصویر زیر مشاهده می کنید:

شاگردان پوچتینو که فصل را عالی شروع کرده اند و تمامی مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و در صدر جدول رده بندی لیگ یک فرانسه قرار گرفته اند، این مسابقه را نیز با ترکیبی هجومی و با مالکیت کامل توپ و میدان آغاز کردند.

در نیمه نخست این دیدار، تلاش بازیکنان دو تیم تا دقایق پایانی این نیمه منجر به نتیجه نشد و گلی از خط دروازه ها نگذشت اما در آخرین دقیقه این نیمه، اشتباه نونو مندس، جوان ترین بازیکن پاریسن ژرمن در این مسابقه، توپ را وارد دروازه دوناروما کرد تا شاگردان پوچتینو نیمه اول را با گل به خودی این بازیکن جوان، با شکست به رختکن بروند. در دیگر صحنه حساس این نیمه، ضربه آزاد لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاریسی ها به تیرک دروازه تیم رن برخورد کرد.

اما شوک بزرگ تر را بازیکنان رن به پاریسی ها تحمیل کردند و در ثانیه های آغازین نیمه دوم نیز موفق به گشودن دروازه دوناروما و تیم صدرنشین لیگ یک فرانسه شدند. پاریسن ژرمن که‌ تحت تاثیر دو گل پشت سر هم حریف قرار گرفته بود، تلاش خود را برای جبران گل های خورده بیشتر کرد. در ادامه بازی، کیلیان امباپه موفق شد یک گل به ثمر برساند که این گل پس از بررسی توسط کمک داور ویدئویی به علت آفساید مردود اعلام شد. در اواخر مسابقه نیز داور یک ضربه پنالتی به سود رن اعلام کرد که پس از بررسی توسط کمک داور ویدئویی، داور تصمیم خود را تغییر و رای به عدم تشخیص خطای پنالتی داد.

در ادامه نیز پوچتینو برای جبران گل های خورده، بازیکنانی نظیر ایکاردی و واینالدوم را هم به زمین مسابقه فرستاد ولی حتی بازیکنان جدید هم نتوانستند تأثیری در نتیجه بازی داشته باشند و بدین ترتیب، نخستین شکست پاریسن ژرمن در لیگ یک فرانسه، در زمین تیم رن رقم خورد.

9404