تیرک دروازه، طلسم مسی در لیگ فرانسه را طولانی‌تر کرد

تیرک دروازه، طلسم مسی در لیگ فرانسه را طولانی‌تر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی در هفته نهم لیگ فرانسه شکست غیرمنتظره ای را در مقابل رن با نتیجه دو بر صفر تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، پوچتینو پس از غلبه بر سیتی امید زیادی داشت تا نهمین برد پیاپی خود در لیگ فرانسه را کسب کند به خصوص که در این بازی مثلث MNM یا همان مثلث مسی، نیمار و امباپه در ترکیب اصلی بودند اما پاریسی ها موقعیت های زیادی را از دست دادند و در نهایت سه امتیاز ارزشمند را در خانه رن به حریف واگذار کردند.

مسی رن

لیونل مسی در این بازی خیلی دوست داشت تا بالاخره طلسم خود در لیگ فرانسه را بشکند و اولین گلش را برای پی اس جی در این لیگ ثبت کند. او در مقابل سیتی اولین گل خود در پی اس جی را به ثمر رسانده بود اما هنو در لیگ فرانسه گل نزده است. لئو فقط در دو تا از هشت بازی قبلی پی اس جی در لیگ فرانسه حضور پیدا کرده بود و بقیه بازیها را به علت عدم آمادگی یا مصدومیت از دست داده بود اما با این وجود در مقابل رن موفق به گلزنی نشد و تلاش او برای پاس گل دادن به هم تیمی هایش هم اثربخش نبود.

مسی البته در دقیقه 30 در نیمه اول در زمانی که نتیجه هنوز 0-0 بود، یک ضربه کاشته تماشایی زد که با بدشانسی ضربه اش به تیرک برخورد کرد. اگر ضربه مسی گل می شد شاید روند بازی به کل تغییر پیدا می کرد اما در هر صورت لئو خوش شانس نبود و طلسمش در لیگ فرانسه همچنان ادامه خواهد داشت.

4125