لحظه‌ای که پوگبا، حرکت معروف «راک» در مسابقات رزمی را الگو قرار داد!

لحظه‌ای که پوگبا، حرکت معروف «راک» در مسابقات رزمی را الگو قرار داد!

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد در بازی دیروز تیمش مقابل اورتون در برخوردی که با یری مینا مدافع کلمبیایی داشت از یکی از حرکات معروف "راک" اسطوره مسابقات WWE الگو گرفت!

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در اولدترافورد مقابل اورتون به تساوی ناامیدکننده با نتیجه یک بر یک رضایت دادند. شرایط می توانست بدتر باشد چرا که مینا در دقایق پایانی گل پیروزی را هم برای اورتون ثبت کرد اما این گل به خاطر آفسایدی میلی متری مردود شد. 

البته دقایقی قبل از این صحنه، پوگبا که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، برخورد خشنی با مینا داشت و مدافع کلمبیایی را با حرکتی که مخصوص مسابقات رزمی است، سرنگون کرد. مینا در این صحنه تلاش کرد تا پوگبا را از توپ دور کند اما خودش توسط هافبک فرانسوی سرنگون شد.

در این بازی آنتونی مارسیال اولین گلش بعد از هشت ماه را به ثمر رساند تا منچستریونایتد در نیمه اول  پیش بیافتد. مارسیال در پست بال چپ جلتر از پوگبا در ترکیب قرار گرفت و کاوانی نیز جلوتر از رونالدو در ترکیب جای گرفت اما آندروس تونسند گل تساوی را در نیمه دوم به ثمر رساند این پنجمین گل فصل برای او بود. البته تونسند پس از گلش به سبک رونالدو خوشحالی کرد و در پایان بازی هم گفتند که ستاره پرتغالی را الگوی خود می داند.

4125