عکس؛ واکنش هافبک یوونتوس به لگد دردناک آلگری!

عکس؛ واکنش هافبک یوونتوس به لگد دردناک آلگری!

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در دربی شنبه مقابل تورینو تصمیم جالبی گرفت و فدریکو برناردسکی هافبک تیمش را با یک لگد به روش سنتی و قدیمی بدرقه کرد!

به گزارش فوتبالی، یوونتوس با گل لوکاتلی که با قراردادی دو ساله و قرضی از ساسولو به آنها ملحق شده توانست پس از شروع فصلی ضعیف در لیگ ایتالیا پیروزی ارزشمندی را در دربی تورین کسب کند. هافبک 23 ساله در زمین تورینو توانست گل ارزشمندی را به ثبت برساند تا یووه با کسب فقط سه برد از هفت بازی در رتبه هشتم جدول جای بگیرد. یووه در این فصل عملکرد بهتری داشت و آلگری امید دارد که تیمش به تدریج بهتر شود و نتایج بهتری کسب کند. 

اما یکی از صحنه های بازی به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. در دقیقه 62 ، مربی 54 ساله لگدی را به پشت برناردسکی هافبک راست تیمش می زند تا در زمانی که هم تیمی او در حال آماده شدن برای پرتاب اوت است، حواسش را جمع کند. البته به نظر می رسد که لگد آلگری چندان هم آرام نبوده چرا که پس از این صحنه از چهره برناردسکی به نظر می رسد که حسابی دردش گرفته است!

یووه در این فصل بدون رونالدو مشکلات زیادی به خصوص در فاز هجومی داشته است. ستاره پرتغالی در 134 بازی در یووه 101 گل زده بود اما به خاطر اختلاف با آلگری تصمیم گرفت که از تیم تورینی جدا شود.

4125