مظاهری، رضایی را از استقلال جدا می‌کند؟

مظاهری، رضایی را از استقلال جدا می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- بازگشت رشید مظاهری به استقلال، معادله دروازه این تیم را تغییر خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، رشید مظاهری که قبل از بازی استقلال و الهلال قراردادش با استقلال را فسخ کرده بود، از امروز دوباره در تمرینات تیمش حاضر شد.

اتفاقی که وضعیت دو دروازه‌بان دیگر استقلال را تحت تاثیر قرار خواهد داد. از یکطرف حسین حسینی دیگر نمی‌تواند از فیکس بودنش در تیم مجیدی مطمئن باشد و مثل فصل گذشته باید شاهد رقابت او و مظاهری باشیم و از طرف دیگر کار علیرضا رضایی هم سخت‌تر خواهد شد.

گلر مورد علاقه مجیدی پیش از این، از رقابت با مظاهری و حسینی استقبال کرده و گفته بود: این چند روز خیلی صحبت ها بود که با حضور رشید مظاهری و حسین حسینی تکلیف من چه می شود. دیروز هم من به آنها گفتم که باعث افتخار من هست که کنارشان در استقلال تمرین می‌کنم. برایم مهم نیست که گلر اول باشم یا گلر چهارم، مهم این است که به تیم کمک کنم.

اگر چه رضایی، اولویت اولش را ماندن در استقلال عنوان کرده بود اما شاید بازگشت مظاهری به تمرینات، باعث جدایی اجباری این دروازه‌بان از استقلال شود.

خبرگزاری تسنیم در گزارشی به این نکته اشاره کرده که پیش از این، رضایی قصد جدایی از استقلال را داشت اما فسخ قرارداد مظاهری باعث شد او از تصمیمش منصرف شود و حالا که مظاهری برگشته، شاید این دروازه‌بان به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

1984