ماموریت سخت تنها استقلالی تیم ملی

ماموریت سخت تنها استقلالی تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا تنها نماینده استقلال در تیم ملی می‌تواند به ترکیب ثابت تیم دراگان اسکوچیچ برسد؟

به گزارش فوتبالی، سرمربی تیم ملی بر خلاف فهرست قبلی‌اش، برای دو بازی مقابل امارات و کره جنوبی، فقط یک بازیکن را از استقلال به اردو دعوت کرده است.

سیاوش یزدانی، روی کاغذ شانسی برای رسیدن به ترکیب اصلی ندارد چرا که شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو مدافع محبوب دراگان اسکوچیچ هستند منتهی نمایش اخیر شجاع خلیل‌زاده در ترکیب الریان، شاید باعث تغییر معادلات خط دفاعی شود.

روزنامه همشهری در گزارشی به وضعیت خلیل‌زاده اشاره کرده و درباره این مدافع نوشته است: شجاع اخیرا مرتکب اشتباهات عجیب و غریبی در مسابقات الریان شده است. او در بازی با ام‌صلال با یک کنترل بسیار بد باعث به ثمر رسیدن گل اول تیم حریف شد و مقابل السد هم 2 اشتباه مرگبار دیگر داشت که هر دو منجر به فروپاشی دروازه الریان شد. در سال‌های گذشته به یاد نداریم که شجاع را این همه پراشتباه دیده باشیم.

البته قطعا شرایط خلیل‌زاده در تیم ملی با شرایط شجاع در تیم باشگاهی‌اش متفاوت است منتهی این نگرانی وجود دارد که شاید وضعیت نه چندان خوب مدافع الریان به تیم ملی هم کشیده شود و آن وقت، یزدانی در کنار مجید حسینی، گزینه‌های اسکوچیچ برای حضور در قلب خط دفاع خواهند بود.

1984