رفتار ویژه سوارز پس از گلزنی به بارسلونا؛ از احترام تا کنایه سنگین! (عکس)

رفتار ویژه سوارز پس از گلزنی به بارسلونا؛ از احترام تا کنایه سنگین! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در خانه حریف با نتیجه دو بر صفر مقابل اتلتیکو مادرید شکست خورد تا بدین ترتیب فاجعه در بارسلونا ادامه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، اما شاید یکی از مهم‌ترین نکات بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید مربوط به گلزنی لوئیس سوارز بود چرا که این مهاجم اروگوئه ای اکنون به تیم سابق خود گلزنی می کرد. سوارز بین سال های 2014 تا 2020 در بارسلونا حضور داشت و به طوری غیر مسالمت آمیز جدا شد چرا که پس از آمدن کومان به بارسلونا، با او تماس گرفته شد و به او گفته شد که در برنامه های مربی جدید بارسلونا جایی ندارد.

در واقع بارتومئو و کومان کسانی بودند که او را از بارسلونا بیرون کردند. لوئیس سوارز در مدت 6 سال حضورش در بارسلونا افتخارات زیادی به دست آورده بود و خاطرات خوشی داشت و به همین دلیل جدایی از بارسلونا برایش تلخ بود و خودش هم نمی خواست از بارسلونا برود اما در نهایت مجبور به انجام این کار شد و راهی اتلتیکو مادرید شد.

اکنون سوارز اولین گل خود را مقابل بارسلونا به ثمر رساند و پس از این گل، در ابتدا به احترام سال هایی که در بارسا بود، خوشحالی نکرد و پس از آن یک دستش را به نشانه تلفنی که به او برای ترک بارسا زدند، به سمت گوش خود گرفت و بدین ترتیب کنایه سنگینی به کسانی که خواستار ترک او از بارسلونا شده بودند، زد.

1470