کامبک شیرین نراتزوری با درخشش هندانوویچ

کامبک شیرین نراتزوری با درخشش هندانوویچ

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان سیمونه اینزاگی موفق شدند در یک دیدار سخت برابر ساسولو به پیروزی ارزشمند 1-2 دست پیدا کنند. 

به گزارش فوتبالی، از ادامه هفته هفتم سری آ ایتالیا، شنبه شب دو تیم ساسولو و اینتر از ساعت 22:15 در ورزشگاه ماپی به مصاف هم رفتند. دو تیم شرایط کاملا متفاوتی به میدان آمدند. پیش از شروع این بازی، اینتر از شش دیدار گذشته خود، موفق به کسب 14 امتیاز شده بود، اما ساسولو با 7 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار داشت. 

در این دیدار، ساسولو بهتر از نراتزوری کار را آغاز کرد و توانستند از همان ابتدا، اینتر را تحت فشار قرار دهند. این فشارها نتیجه داد و در دقیقه 22 ساسولو صاحب یک ضربه پنالتی شد و دومنیکو براردی موفق شد این پنالتی را به گل تبدیل کند. پس از این گل نیز، میزبان فرصت افزایش اختلاف را داشت و می‌توانست باز هم دروازه اینتر را باز کند، اما درخشش سمیر هندانوویچ باعث شد تا نیمه اول، با همان نتیجه 1-0 به پایان برسد. 

در نیمه دوم نیز ساسولو بازی را خوب شروع کرد، اما رفته رفته شاگردان اینزاگی موفق شدند کنترل بازی را در اختیار بگیرند و در دقیقه 58، این ادین ژکو بود که بازی را به تساوی کشاند. پس از این گل بازی کمی افت کرد، اما در دقیقه 78 لوتارو مارتینز کامبک را تکمیل کرد تا اینتر با نتیجه 2-1، سه امتیاز را مال خود کند. 

4416