بازگشت آبی‌های لندن به مسیر پیروزی و صعود موقتی به صدر جدول

بازگشت آبی‌های لندن به مسیر پیروزی و صعود موقتی به صدر جدول

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی موفق شد در دیدار خانگی برابر ساوتهمپتون به پیروزی 3-1 برسد. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 17:30 به وقت تهران، دو تیم چلسی و ساوتهمپتون از چهارچوب هفته هفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفورد بریج به میدان رفتند. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌رفتند که در دیدار قبلی خود متحمل شکست شده بودند. البته شاگردان توماس توخل در لیگ قهرمانان اروپا برابر یوونتوس تن به شکست 1-0 دادند و می‌دانستند که در صورت پیروز نشدن در این دیدار، وضع آن‌ها چنان ایده‌آل نخواهد شد. 

در نیمه اول چلسی موفق شد خیلی سریع توسط تروا چالوباه به گل اول دست پیدا کند. پس از این گل شاهد بازی متعادلی از سوی هر دو تیم بودیم و توپ بیشتر در مرکز زمین در جریان بود. در دقیقه 41 تیمو ورنر مهاجم آلمانی چلسی موفق شد اختلاف را دو برابر کند، اما VAR گل را مردود اعلام کرد تا نیمه اول با پیروزی 1-0 میزبان پایان یابد. 

در نیمه دوم ساوتهمپتون در دقیقه 61 صاحب یک ضربه پنالتی شد و جیمز وارد پروز موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. همین بازیکن در دقیقه 77 با دریافت کارت قرمز مستقیم، از زمین بازی اخراج شد تا ساوتهمپتون 10 نفره شود. همین موضوع به ضرر مهمان تمام شد تا تیمو ورنر در دقیقه 84 و بن چیلول در دقیقه 89 برای چلسی گلزنی کردند تا این دیدار با نتیجه 3-1 به سود آبی‌های لندن خاتمه پیدا کند. 

4416