سولشر: از عهده مدیریت بازی برنیامدیم/ از نظر فیزیکی و عضلانی افت کرده‌ایم

سولشر: از عهده مدیریت بازی برنیامدیم/ از نظر فیزیکی و عضلانی افت کرده‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی نروژی شیاطین سرخ بعد از کسب نتیجه مساوی یک یک مقابل اورتون با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، اوله گونر سولشر، سرمربی منچستر یونایتد بعد از کسب تساوی یک یک برابر اورتون در اولدترافورد، به خبرنگاران گفت:

"بخشی از بازی خیلی خوب پیش رفت. من فکر می‌ کردم ما داریم با انرژی بالا بازی را اداره می‌ کنیم و در اوایل بازی چند موقعیت ایجاد کردیم و یک گل زدیم و حس کردیم در ادامه همین طور خواهد بود."

در مورد مارسیال:

"مارسیال خوب عمل کرد. ما می توانستیم یک یا دو گل بیشتر داشته باشیم. به هر حال، گل خیلی خوبی بود. به گونه‌ ای که ما در آن صحنه بازی کردیم و بازی را تغییر دادیم، احساس رضایت دارم."

"ما باید شرایط را بهتر مدیریت می کردیم؛ منظورم بعد از گل اورتون است."

"ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و بر بازی مسلط بودیم اما از کرنری که خودمان گرفتیم، گل خوردیم. چهار بازیکن پشت توپ بودند و آن‌ ها باید توپ را جمع می‌ کردند. این دقیقاً مانند گلی بود که از ویارئال خوردیم."

"ما فصل را بهتر از سال گذشته شروع کردیم اما این چیزی نیست که ما می خواستیم."

"ما امروز موقعیت های زیادی به حریف ندادیم ولی یک گل دریافت کردیم. می‌ توانستیم یک یا دو گل دیگر دریافت کنیم که توانستیم با دفع توپ های مناسب، از این اتفاق جلوگیری کنیم. تیم از لحاظ فیزیکی و عضلانی افت کرده ولی این جا پریمیر لیگ است و ما باید با این شرایط کنار بیاییم."

دربارهٔ انتخاب بازیکنان؟

"پشیمان نیستم. ما برای یک فصل طولانی برنامه‌ ریزی می‌ کنیم. این یک تصمیم درست بود. مارسیال عالی عمل کرد. ادینسون به دقایقی برای بازی نیاز داشت و یک ساعت بازی کرد. گاهی مجبوریم چنین تصمیماتی بگیریم."

در مورد عدم انتخاب رونالدو در آغاز بازی؟

"او یک پسر جوان و کم‌ سن‌ و سال نیست."

"هنگامی که ما دچار چنین ضدحملاتی می‌ شویم، باید بازی را مدیریت کنیم و مسلط باشیم."

9404