موفقیت جدید سرجیو راموس: اسبش به فینال جام ملت‌ها رسید!

موفقیت جدید سرجیو راموس: اسبش به فینال جام ملت‌ها رسید!

پایگاه خبری فوتبالی  - جام ملت ها یکی از مهمترین تورنمنت ها در حوزه اسبدوانی است که بیش از 112 سال قدمت دارد و فقط بهترین اسب ها به فینال می رسند که یکی از اسب هایی که به فینال رسیده "آلامو" نام دارد و مالکیتش به عهده سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید است.

به گزارش فوتبالی، راموس در حال حاضر در پی اس جی حضور دارد که به شدت به اسب ها علاقمند است و اسطبل مخصوص خود را در شهر سویا دارد. از چند ماه پیش راموس با سرجیو آلوارز مویا اسب سوار اسپانیایی همکاری می کند که یکی از بهترین ها در دنیای اسبدوانی با مانع است. راموس اخیرا اسبی سیاه رنگ به نام "الامو" با سیزده سن را خریده که در سال 2019 تجربه قهرمانی جهان را دارد. 

روز جمعه در مرحله راهیابی به فینال جام ملت ها که توسط فدراسیون بین المللی اسبدوانی  برگزار شد، آلامو و سوارکارش مویا بدون اشتباه موانع را طی کردند و صعود خود به فینال را قطعی کردند. آلوارز مویا در این باره گفت:" من و راموس مالک این اسب هستیم. او بهترین مدافع تاریخ فوتبال است. بازیکنی با بیشترین بازی ملی است و شخصیت فوق العاده ای دارد."

تیم اسپانیا برای اولین بار به فینال لیگ ملت ها رسیده است که در رده دوم مسابقات راهیابی قرار گرفتند و در کنار هفت تیم دیگر یعنی هلند، برزیل، سوئد، آلمان، آمریکا، ایرلند و بلژیک در فینال حضور خواهند داشت.

4125