عکس؛ تقلید گلزن اورتون از خوشحالی معروف رونالدو

عکس؛ تقلید گلزن اورتون از خوشحالی معروف رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - تونسند ستاره اورتون در بازی تیمش و منچستریونایتد در پی گل آنتونی مارسیال برای منچستریونایتد توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند و بعد از گلزنی از خوشحالی معروف رونالدو یا همان Siiiuuuu تقلید کرد!

به گزارش فوتبالی، رونالدو که شروع خوبی در منچستریونایتد با پنج گل در پنج بازی اولش داشت، در مقابل اورتون با نظر سولشر به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد اما نتوانست جلوی از دست رفتن دو امتیاز تیمش را بگیرد. تونسند در این بازی پس از گلزنی از سبک خوشحالی معروف رونالدو که به سبک Siiiuuuu  معروف است، تقلید کرد.

یونایتد در نیمه اول با گل مارسیال پیش افتاد اما در نیمه دوم گل تساوی را خورد و تیم سولشر نتوانست پیروز شود و دو امتیاز ارزشمند را در این بازی از دست داد. تونسند در این بازی به شکل استادانه ای توانست با یک ضربه دقیق دروازه دخیا را باز کند و تساوی ارزشمندی را در اولدترافورد نصیب تیم بنیتز کند.  روی این صحنه دمارای گری ضدحمله را آغاز کرد، توپ را به عبدلایه دوکوره رساند و در نهایت تونسند ضربه نهایی را ثبت کرد.

رونالدو که به تازگی وارد زمین شده بود از دریافت این گل کاملا ناراحت به نظر می رسید.  تونسند پیش از این گفته بود که رونالدو را الگوی خود می داند:" وقتی من در حال رشد بودم، رونالدو در منچستریونایتد بازی می کرد. من تازه می خواستم فوتبالیست شوم و او در اوجش بود. رونالدو یکی از اسطوره های من است. همیشه برای پیشرفت بازی او را دنبال می کردم. می خواستم از بهترین بازیکن دنیا در آن زمان یعنی رونالدو الگو برداری کنم. او یک وینگر بود که بسیار سریع بازی می کرد و کارهایی را انجام می داد که قبل از آن ندیده بودم."

4125