منچستریونایتد 1-1 اورتون؛ سولشر و بنیتز امتیازات را در اولدترافورد تقسیم کردند

منچستریونایتد 1-1 اورتون؛ سولشر و بنیتز امتیازات را در اولدترافورد تقسیم کردند

پایگاه خبری فوتبالی - شیاطین سرخ در استادیوم اولدترافورد مقابل اورتون با نتیجه مساوی یک یک متوقف شدند.

به گزارش فوتبالی، مسابقات هفته هفتم از رقابت های لیگ برتر انگلستان بعد از ظهر امروز با دیدار شاگردان اوله گونر سولشر در تیم منچستر یونایتد و شاگردان رافائل بنیتز در تیم اورتون در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر و با قضاوت مایکل اولیور، داور سرشناس انگلیسی آغاز شد.

منچستری ها با ترکیب اولیه داوید دخیا، ویکتور لیندلوف، آنتونی مارسیال، میسون گرینوود، فرد، برونو فرناندز، رافائل واران، ادینسون کاوانی، لوک شاو، آرون فن بیساکا، اسکات مک تومینای پا به این مسابقه گذاشتند.

دین هندرسون، آلکس تلس، اریک بایلی، جسی لینگارد، نمانیا ماتیچ، پل پوگبا، فن ده بیک، کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو نیز روی نیمکت شیاطین سرخ حضور داشتند.

پیکفورد، گادفری، دینیه، مینا، کین، آلن، دوکور، تاونزند، گری، گوردون، روندون هم این دیدار را برای اورتونی ها شروع کردند.

نیمه نخست این دیدار به شکلی متعادل پیش می رفت بازی در میانه میدان و درگیرانه دنبال می شد اما در دقایق پایانی مسابقه در نيمه نخست، بغل پای محکم آنتونی مارسیال فرانسوی روی پاس برونو فرناندز پرتغالی، شیاطین سرخ انگلیسی را با یک گل پیش انداخت و مسابقه دو تیم در نیمه اول با همین نتیجه یک بر صفر به نفع شاگردان اوله گونر سولشر خاتمه یافت.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم این دیدار، کریستیانو رونالدو به میدان مسابقه آمد ولی تنها چند دقیقه بعد از این تعویض، تاونزند روی یک ضد حمله موفق شد گل تساوی تافی ها را به ثمر برساند. در ادامه بازی پل پوگبا، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ نیز به زمین مسابقه آمد ولی تلاش شاگردان سولشر در ادامه مسابقه هم سودی نداشت تا در نهایت، این بازی در استادیوم اولدترافورد با نتیجه یک یک مساوی به پایان برسد و دو تیم به تقسیم امتیازات قناعت کنند.

9404