عکس؛ رقص و شادی مدافع اورتون پس از گل مردود مقابل تیم رونالدو

عکس؛ رقص و شادی مدافع اورتون پس از گل مردود مقابل تیم رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در ادامه بازیهای لیگ انگلیس تساوی خانگی ناامیدکننده ای را مقابل اورتون کسب کرد.

به گزارش فوتبالی، یونایتد در این بازی با نتیجه یک بر یک تن به تساوی داد. مارسیال در نیمه اول برای شیاطین سرخ گلزنی کرد اما اورتون در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند. نبود پوگبا و رونالدو در ترکیب با انتقادهای زیادی از سولشر همراه شد چرا که مشخص نبود که چرا مربی نروژی در این بازی حساس دو ستاره تیمش را روی نیمکت نشانده است و به عنوان یار تعویضی آنها را وارد زمین کرد.

البته اورتون در دقایق پایانی این شانس را داشت که پیروز شود. یری مینا مدافع کلمبیایی اورتون در موقعیتی توانست دروازه خالی حریف را باز کند اما با اختلافی بسیار کم و چند سانتی متری گلش توسط داور ویدیویی مردود شد. مینا قبل از ان که داور ویدیویی گلش را مردود کند، به رسم همیشه به کنار زمین رفت و خوشحالی عجیب خود شامل رقص و شادی را بروز داد که البته نتیجه ای در بر نداشت.

البته این اولین باری نیست که رقصیدن یری مینا درون زمین جنجال ساز می شود. او در بازیهای کوپا آمریکا نیز بعد از گل کردن پنالتی مقابل اروگوئه به رقص و شادی پرداخته بود و وقتی در بازی بعدی مقابل آرژانتین پنالتی را از دست داد، مسی با حالتی تمسخر آمیز خطاب به وی گفت:" حالا برقص!"

4125