بدترین بازی ویدیویی تاریخ؟/ چهره‌های ترسناک مسی و رونالدو در eFootball

بدترین بازی ویدیویی تاریخ؟/ چهره‌های ترسناک مسی و رونالدو در eFootball

پایگاه خبری فوتبالی - شرکت کونامی که یک سال از هواداران مرخصی گرفته بود تا بتواند یک بازی "آزاد و رایگان" را توسعه بدهد با سیلی از انتقادها مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، هواداران دنیای بازی امید زیادی داشتند تا پس از یک سال وقفه شرکت کونامی بتواند یک بازی جذاب را برای رقابت با فیفا طراحی کند اما بازی جدیدشان تحت عنوان eFootball 2022 با انتقادهای زیادی مواجه شده است و برخی آن را بدترین بازی ویدیویی تمام تاریخ قلمداد می کنند. در حقیقت گرافیک و طراحی وحشتناک چهره بازیکنان با انتقادهای شدیدی مواجه شده چرا که چهره ها بیش از آن که به ستارگانم فوتبال دنیا شبیه باشند به کاریکاتوری از آنها تبدیل شده است و  برخی معتقد دارند که شرکت کونامی بدترین بازی ویدیویی فوتبالی تاریخ را روانه بازار کرده است.

رونالدو مسی واران

کونامی تصمیم گرفته بود که نسخه سال 2021 بازی را عرضه نکند تا بتواند کیفیت بازی را بهبود ببخشد اما به نظر می رسد که هواداران از این که انتظارات طولانی مدتشان برآورده نشده به شدت دلخور و ناراضی هستند.

یکی از کاربران در مورد eFootball 2022 نوشته است:" این بازی در ژانر ترسناک طراحی شده." و دیگری نوشته است:" می خواستم کیبورد را بشکنم و دسته بازی را از پنجره بیرون پرت کنم!"

4125