سوژه روز؛ جنجال پست اینستاگرامی به هواداران پرسپولیس رسید

سوژه روز؛ جنجال پست اینستاگرامی به هواداران پرسپولیس رسید

پایگاه خبری فوتبالی- آیا کارگزار فصل گذشته پرسپولیس مبلغی بابت جریمه بازی بدون تماشاگر به این باشگاه پرداخت خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با یک جنجال عجیب برای پرسپولیس آغاز شد. همزمان با سفر پرسپولیس به هند، پستی در صفحه اینستاگرامی این باشگاه منتشر شد که حتما در جریان محتوایش هستید و باعث شد باشگاه گوا و فدراسیون فوتبال هند، از باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنند.

در رای اولیه کمیته انضباطی ای اف سی، باشگاه پرسپولیس به برگزاری یک بازی خانگی بدون حضور تماشاگران(در لیگ قهرمانان آسیا) و همچنین پرداخت مجموعاً 17 هزار و 500 دلار محکوم شد و درخواست پرسپولیس برای بازنگری در این رای، مورد قبول AFC قرار نگرفت و حالا این باشگاه باید جریمه‌اش به کنفدراسیون فوتبال آسیا را پرداخت کند و البته اولین بازی آسیایی این تیم در تهران، بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حالی که پیش از این مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بودند بر سر پرداخت جریمه دلاری با کارگزار سابق خود(شرکت آتیه داده پرداز) به توافق رسیده‌اند اما هنوز معلوم نیست مسئول ضرر پرسپولیس بابت برگزاری بازی بدون حضور تماشاگرانش چه کسی خواهد بود و آیا پرسپولیس با کارگزار سابقش درباره این موضوع هم صحبت کرده یا نه.

باشگاه پرسپولیس موظف است تا 90 روز دیگر مبلغ جریمه را به ای اف سی پرداخت کند.  حال باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه پرسپولیس در رابطه با این موضوع توضیحی خواهد داد یا نه.

7655