واکنش نفتی‌ها به شایعه استعفای کمالوند

واکنش نفتی‌ها به شایعه استعفای کمالوند

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سومین سرمربی نفت مسجد سلیمان در طول یکماه گذشته، پیش از آغاز لیگ برتر از سمت خود استعفا کرده است؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که فراز کمالوند روز پنجم مهر به عنوان سومین سرمربی باشگاه نفت مسجد سلیمان معرفی شد اما برخی شایعات حاکی از آن است که پس از محمود فکری و سیروس پورموسوی، او هم به همکاری‌اش با این تیم پایان داده است.

مدیران نفت مسجد سلیمان بعد از انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی این تیم چند بازیکن را جذب کردند اما آنچه مشخص است نفتی‌ها مشکلات عجیب و غریبی دارند که باعث ناراحتی کمالوند شده و این مربی جوان هم تصمیم گرفته فعلا و تا حل نشدن مشکلات این تیم، در تمرینات نفت مسجدسلیمان شرکت نکند.

گفته می‌شود مسئولان باشگاه هنوز نتوانستند برای اعضای تیمشان لباس یکسان بگیرند ضمن آنکه نبود پزشک و فیزیوتراپ در تمرینات نفت مسجدسلیمان یکی دیگر از مشکلاتی است که باعث ناراحتی فراز کمالوند شده است.

مصطفی سلیمانی یکی از مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان در واکنش به استعفای کمالوند به خبرنگار فوتبالی گفت:"بنده فعلا در جلسه هستم و در رابطه با کمالوند هنوز چیزی مشخص نیست. بنده هم این شایعه را در رسانه‌ها دیده‌ام اما هنوز استعفای کتبی از ایشان به دست ما نرسیده است."

این مقام مسئول در واکنش به مشکلات پایان ناپذیر این تیم بیان کرد: " هنوز خود ما نمی‌دانیم چه کسی مقصر این مشکلات است اما تلاش می‌کنیم در حد توان آن را بر طرف کنیم."

7655         عکس از خبرگزاری میزان