واکنش مالک باشگاه خیبرخرم آباد به شایعات قطع همکاری با عاشوری

واکنش مالک باشگاه خیبرخرم آباد به شایعات قطع همکاری با عاشوری

پایگاه خبری فوتبالی- مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد به شایعات جدایی محسن عاشوری از این تیم پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، مسعود عبدی پیرامون شرایط فعلی خیبرخرم آباد در فاصله نزدیک به آغاز مسابقات فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: خداراشکر باشگاه شرایط خیلی خوبی دارد اما عدم شروع مسابقات طبق برنامه قبلی روی تیم ما تاثیر منفی می‌گذارد. در واقع سازمان لیگ با این کار، تیم‌هایی را که خوب برنامه ریزی کردند را تنبیه می‌کند.

وی افزود: وقتی تیمی طبق برنامه شروع می‌کند، طبق برنامه ورزشگاه را تجهیز می‌کند و کارهای دیگر را انجام می‌دهد، باید طبق آن برنامه وارد بازی‌ها شود اما الان می‌بینیم که خیلی راحت می‌گویند می‌خواهیم بازی ها را به تعویق بیندازیم.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد، در مورد ترمیم ورزشگاه خانگی این تیم عنوان کرد: اتفاق مهمی که در خرم آباد امسال افتاد این بود که ورزشگاه و کمپ تمرینی را بازسازی جدی انجام دادیم و به همین دلیل تیم در تهران اردو داشت. کاری که شاید در 30 سال اخیر اتفاق نیفتاده بود الان اتفاق افتاده است. ورزشگاه ما امسال واقعا شرایط ایده آلی برای میزبانی دارد و ان‌شاالله از هفته بعد تیم در خرم آباد مستقر می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های آماده سازی خیبر برای فصل جدید گفت: تیم اردوی تدارکاتی خوبی داشت. روند یارگیری هم بر اساس نیازها و به موقع انجام شد. احساس می‌کنم پیشرفت خیلی خوبی حاصل شد. امیدوارم با عنایت خداوند متعال در مسابقات هم شرایط خوبی داشته باشیم.

عبدی در مورد اینکه از بازسازی ورزشگاه خانگی خیبر به عنوان اقدامی مهم یاد می‌شود، اظهار داشت: اینکه تقریبا در 60 روز یک استادیوم و یک کمپ تمرینی را کاملا تجهیز کردیم فکر می‌کنم موضوع منحصر به فردی بود. تجهیز دو خوابگاه، رختکن‌ها،  VIP، نیمکت‌ها، چمن و... نشان داد اگر شرایط مهیا و بخش خصوصی پای کارباشد می‌تواند خیلی راحت به ورزش ایران کمک کند. به هرحال آن ورزشگاه پیر نیاز به بازسازی داشت و این کار را انجام دادیم. ان‌شاالله زمینه‌ای فراهم شود که بتوانیم درآینده یک استادیوم استاندارد هم برای خیبر در خرم آباد احداث کنیم.

مالک باشگاه خیبر در مورد اینکه آیا از روند یارگیری در بازار نقل و انتقالات رضایت دارد، گفت: نقل و انتقالات بر اساس نظر کادرفنی و مدیرعامل باشگاه صورت گرفت. خداراشکر تیم خوبی بسته شده است.

وی در خصوص شایعه قطع همکاری با محسن عاشوری، اظهار داشت: وقتی یک مربی آمده، در همه شرایط هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه کاملا از او حمایت می‌کنند. ان‌شاالله با او آرزوی لرستان محقق شود. من هم با اینکه مالک باشگاه هستم نظر هیات مدیره برایم ملاک است و از سرمربی تیم حمایت می کنم.

عبدی در مورد اینکه آیا خیبر در فصل جدید مجوز صعود به لیگ برتر را به دست می‌آورد، گفت: امیدوارم خداوند متعال کمک کند و قسمت ما شود. مدعی صعود هستیم و تا روز آخر برای نام لرستان می‌جنگیم. همانطور که سال گذشته هم شرافتمندانه جنگیدیم، امسال هم هدف اصلی ما صعود به لیگ برتر است اما اینکه چه اتفاقی می افتد مشیت الهی نیز روی آن تاثیر دارد. این تیم مربوط به تمام اقوام لرتبار ایران است و فقط برای خرم آباد نمی‌جنگد. ان شاالله با تلاش و زحمت اعضای تیم اتفاق مهمی را رقم بزنیم.

6641