اینزاگی: هدف اول مالکان اینتر، تامین مالی باشگاه بود/ از عملکرد هاکان راضی هستم

اینزاگی: هدف اول مالکان اینتر، تامین مالی باشگاه بود/ از عملکرد هاکان راضی هستم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی نراتزوری در کنفرانس مطبوعاتی قبل از رویارویی با ساسولو شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در کنفرانس خبری قبل از دیدار با ساسولو حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که صحبت های او را در ادامه می خوانید:

"قطعا این مسابقه که هفتمین بازی ما در 20 روز اخیر است، دیداری آسان نخواهد بود. کمی خستگی در تیم وجود دارد. قرار است با تیمی مواجه شویم که فوتبال خوبی بازی می کند و نفرات خوبی دارد. برای کسب سه امتیاز، نیاز داریم اینتر واقعی باشیم. پس از مسابقه قبلی، من دیروز برای اولین بار با کل گروه کار کردم؛ در نتیجه بازیکنان را ارزیابی کردم و پس از صحبت با آن ها، درک کرده‌ ام که چگونه ریکاوری کرده اند. مثل همیشه صبح روز مسابقه، بهترین ترکیب را انتخاب می کنم. داشتن تعادل در این بازی اهمیت زیادی دارد. از نظر دفاعی، برابر شاختار خوب کار کردیم. در آن مسابقه فقط نیاز داشتیم در استفاده از موقعیت های مهم تری که داشتیم، بهتر عمل کنیم."

در خصوص ضرر بی سابقه اینتر و نگرانی طرفداران؟

"من بهترین فرد برای صحبت کردن در این باره نیستم اما هدف اول مالکان اینتر، تامین مالی این باشگاه بود. فکر می کنم فصل آینده حساب های اینتر متعادل تر خواهد شد اما معتقدم باشگاه عالی عمل کرده است. طرفداران متحد هستند و همیشه ما را تشویق می کنند. دستمزدها به طور منظم پرداخت می شوند و نسبت به آینده اطمینان وجود دارد. از عملکرد هاکان چالهان اوعلو راضی هستم. بازیکنان زیادی را در پست او دارم. نیمکت نشینی هاکان در برابر شاختار، ارتباطی به دیدار با آتالانتا نداشت زیرا روز بعد از بازی با آتالانتا، آن مسابقه را آنالیز کردم و او آن چه که باید انجام می داد را انجام داد. هافبک های زیادی در اختیار دارم که خوب کار می کنند و هر از گاهی می توانم انتخاب های متفاوتی داشته باشم. وقتی به بازی های کوپا ایتالیا رسیدیم، به استفاده از دروازه بان دوم نیز فکر می کنیم. هندانوویچ کاپیتان و رهبر رختکن ما است."

درباره احتمال نرسیدن کورئا و مارتینز به اولین بازی پس از فیفا دی مقابل لاتزیو؟

"اکنون دیدار با ساسولو را پیش رو داریم. می دانیم مشکلاتی وجود دارد اما من اکنون نگران بازی امروز هستم."

9404