درخشش اسدی با دبل مقابل شهرداری آستارا

درخشش اسدی با دبل مقابل شهرداری آستارا

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دفاعی قرمزها با گلزنی مقابل شهرداری آستارا نشان داد از آمادگی بالایی برخوردار است.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل‌محمدی در ادامه بازی های تدارکاتی خود امروز موفق شدند شهرداری آستارا و تیم فرشاد پیوس را با 3گل از پیش رو بردارند که 2 گل از این 3 گل را رضا اسدی هافبک دفاعی و شماره 8 پرسپولیس وارد دروازه حریف شمالی کرد.

اسدی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به این تیم اضافه شد اولین بازی خود را مقابل استقلال تاجیکستان برای پرسپولیس به صورت رسمی انجام داد و در آن بازی موفق شد پاس تک گل 3 امتیازی تیمش را برای مهدی ترابی ارسال کند.

کیفیت کار اسدی البته در آن مسابقه چندان به چشم نیامد و او به سبب ناهماهنگی و شرایط بدنی نه چندان جالبش نمایش تحسین‌برانگیزی نداشت اما کادر فنی پرسپولیس از او و آنچه در زمین نشان داد رضایت داشت.

مربیان پرسپولیس در حالی اسدی را در ترکیب اصلی قرار دادند که نسبت به شرایط او تردید بسیاری داشتند و فکر می‌کردند او اصلاً شرایط خوبی ندارد اما نمایش اسدی فراتر از حد تصور آنها بود و تا حدودی امیدوارشان کرد.

اسدی حالا و در فاصله دو هفته مانده به بازی الهلال شرایط بهتری پیدا کرده و با 2گلی که امروز وارد دروازه شاگردان فرشاد پیوس کرد کادر فنی پرسپولیس را برای جدال سخت در ورزشگاه ملک فهد ریاض امیدوارتر از قبل کرد.

پرسپولیس او را به عنوان جانشین نوراللهی اضافه کرده تا هم میدانداری کند هم در دفاع و حمله اضافه شود و تأثیرگذار باشد که این مسأله با توجه به درخشش نوراللهی در فصل گذشته مسئولیت هافبک تازه‌وارد قرمزها را بسیار سنگین‌تر و پیچیده‌تر خواهد کرد، اسدی در بازی امروز به خوبی وظایفی را که به او محول کرده بودند را در زمین انجام داد و گل های به ثمر رسانده نشان می دهد که در زمان حمله و روی آوردن به توپ های هوایی یکی از امیدهای یحیی برای گلزنی مقابل حریفان خواهد بود.

مربیان پرسپولیس با توجه به پتانسیل و توانایی‌های فنی اسدی امیدوارند این هافبک همان چیزی شود که آنها می‌خواهند. اسدی به خاطر فیزیک مناسبش می‌تواند در ضربات ایستگاهی برای تیمش یک برگ برنده باشد و این را در بازی اول مقابل استقلال تاجیکستان به خوبی نشان داد.

هافبک دفاعی پرسپولیس اگر از نظر بدنی و هماهنگی با سایر نفرات به شرایط مطلوب برسد و در حوزه بازیسازی و شرکت در کارهای ترکیبی پیشرفت کند شاید حتی تبدیل به بازیکن کامل‌تری نسبت به گذشته شود.

۷۶۵۵