هدف رئال مادرید زیر ذره بین پاریسن ژرمن

هدف رئال مادرید زیر ذره بین پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی و لئوناردو رئیس و مدیر ورزشی باشگاه پاریسن ژرمن در نظر دارند تا در صورت خروج کیلیان امباپه در تابستان سال آینده، ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند را جذب کنند. 

به گزارش فوتبالی، صحبت‌ها درباره آینده کیلیان امباپه و ارلینگ هالند تمامی ندارند. این دو ستاره جوان، توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کرده‌اند. امباپه در تابستان اخیر در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشت، اما در نهایت یک فصل دیگر در پاریسن ژرمن ماندنی شد و به احتمال فراوان، سال آینده به صورت رایگان راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد. 

به نقل از مارکا، لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن ژرمن، رابطه بسیار خوبی با مینو رایولا ایجنت مشهور هالند دارد و می‌خواهد با این طریق، ماشین گلزنی زنبورها را به پارک دو پرنس بیاورد. البته هالند یکی از گزینه‌های اصلی رئال مادرید و فلورنتینو پرز نیز می‌باشد. 

گاتزتا مدعی است که رایولا دستمزد سالیانه 50 میلیون یورویی برای موکلش در نظر گرفته است. به ادعای منابع مختلف، بند فسخ قرارداد این مهاجم 21 ساله، چیزی در حدود 70 میلیون تا 90 میلیون یورو است. رایولا تاکنون موفق شده تا جیانلوئیجی دوناروما را به پاریس بفرستد. 

البته موضوع پاریس و هالند به همین جا ختم نمی‌شود و باید دید که آیا قوانین فیرپلی مالی به آن‌ها اجازه چنین کاری خواهند داد یا خیر.

4416