واکنش سولشر به آدامس پرتاب کردن بازیکنش به سمت او

واکنش سولشر به آدامس پرتاب کردن بازیکنش به سمت او

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گنار سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد تمامی شایعات مربوط به درگیری با دونی فن ده بیک هافبک هلندی این تیم را رد کرد و می‌گوید که همه بازیکنان، دوست دارند بازی کنند. 

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار منچستریونایتد مقابل ویارئال که با پیروزی 2-1 شیاطین سرخ به پایان رسید، یک سری فیلم‌ها از آدامس پرتاب کردن فن ده بیک به سوی سولشر دیده شد. گزارشات حاکی از آن است که این هافبک سابق آژاکس، از نرفتنش به زمین بسیار ناراحت بود و با این حرکت، اعتراض خود را نشان داده است. البته فن ده بیک از زمان آمدنش به الدترافورد، اصلا به بازی گرفته نشده و همین موضوع باعث ناراحتی او شده است. 

به نقل از سایت گل، سولشر در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل اورتون گفت: "من ترکیبی پر از بازیکنان ملی پوش، با استعداد و کسانی که می‌خواهند در زمین تفاوت‌ها را رقم بزنند، هدایت می‌کنم و این طبیعی است که بخواهند در بازی حضور داشته باشند. دونی آماده ورود به زمین بود و البته همه بازیکنان باید اینطور باشند. من بیشتر از هرکسی در تاریخ این باشگاه، به عنوان بازیکن تعویضی به کار گرفته شدم. من هم برخی اوقات خوشحال نبودم، اما این تصمیم مربی است و باید به این تصمیم احترام گذاشت." 

4416