آلگری: مقابل چلسی شاهد دمیده شدن روح یووه بودیم/ گاهی غیبت بازیکنان چندان هم بد نیست!

آلگری: مقابل چلسی شاهد دمیده شدن روح یووه بودیم/ گاهی غیبت بازیکنان چندان هم بد نیست!

یگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی یوونتوس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از برگزاری دربی فردای تیمش مقابل تورینو شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی يوونتوس در نشست خبری پیش از برگزاری دربی شهر تورین مقابل تورینو صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

"دربی خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارد؛ به ویژه فردا که هواداران راهی ورزشگاه می شوند و این باعث می شود بازی خوب شود. باید شرایط را در رده بندی ثابت کنیم و این امکان را داریم. باید با دویدن، فشار آوردن و انجام یک بازی خوب، به نتیجه مطلوب برسیم. تورینو تیم خوبی است که دوندگی خوبی دارد و در پرس توپ نیز به خوبی کار می کند. به مانند روح تیمی خود بازی می کنند و بازی پیچیده ای خواهد بود. در این بازی نیز باید حوصله به خرج دهیم. باید بدانیم که برای نود و پنج دقیقه بازی خواهیم کرد و باید با این روش بازی کنیم."

درباره ترکیب فردای تیم؟

"بر روی دو مهره مطمئن هستم، شزنی و کیلینی. امروز این طور است اما برای ترکیب کامل، فردا تصمیم می گیریم. جوانان یووه نیاز به زمان دارند و البته کمی بازیابی. هر از گاهی با ساعت بازی مشکل دار می شوم؛ هر روز یک ساعت متفاوت بازی می کنیم. فردا خواهم دید که چه بازیکنی آماده تر است و چه مهره ای انرژی حضور در زمین را دارد."

در خصوص یووه جدید؟

"غایبینی وجود دارند و من می گویم خیلی هم بد نیست چون می توانی نفرات و سیستم جدید را نیز امتحان کنی. بدون دیبالا و موراتا دیدیم که کیه‌زا می تواند در مرکز حمله نیز بازی کند. بازیکنانی که به فضا نیاز دارند و دوست دارند که این کار را انجام دهند و در دیدار قبل دیدیم که خوب بودند. به هر حال، شما همیشه در حال ارزیابی هستید و باید برای نتیجه گرفتن ‌این ویژگی ها به تعادل برسید که حالا خوب پیش رفته و فردا راه دیگری نیاز است نه در مرکز حمله بلکه در کل بازی. باید برای بازی فردا ریتم، فضا و بازی تک به تک را به خوبی اجرا کنیم، باید خوب باشیم."

درباره موضوع روح یووه؟

" در دیدار چهارشنبه شب، برای هفتاد تا هشتاد دقیقه در حالی که حریف فشار می آورد و ما را پرس کرده بود، شاهد روح یووه بودیم. در تکنیک هر از گاهی اشتباه کردیم اما این بازی به ما مسائلی را فهماند که به ما کمک خواهد کرد. زمانی که برای هفتاد دقیقه توانستی آن طور که باید ظاهر شویم، این بار می توانی برای بیست دقیقه بعد نیز انجامش دهی. تنها نیاز است که بفهمی در چه زمانی چه روش خاصی برای دفاع وجود دارد و چطور باید آن را انجام دهی؛ این به این معنا نیست که شما باید به عنوان یک تیم دفاعی کار کنید؛ مهم این است که نگرش تیمی در مرحله دفاع این طور باید باشد."

درباره وضعیت آرتور؟

"دیروز تمرین کرد، شاید او و کایو فردا در دسترس باشند. دیدارهای زیادی انجام دادیم و شاید این دو در مقطعی از بازی نیاز باشند. او یک بازیکن فنی و تکنیکی است و همین طور یک دریبل زن خوب؛ او می تواند سطح تیم را بالا ببرد."

شرایط الکس ساندرو؟

"من او را چهار سال است که می شناسم و این پنجمین سال است. در این سال ها او کمتر خود را نشان داده اما بازیکنی است که ارزش بالایی دارد. یک بازیکن برزیلی است. خوب شروع کرد و به تعادل رسید. باید کمی آرام باشد. چهارشنبه مرا خوشحال کرد. من برای تیم، برای جو تیم و هواداران خوشحالم. ما چهارشنبه اشتیاق و شور را از نزدیک حس کردیم و این بسیار خوشایند بود."

اشتباهات اجتناب ناپذیر؟

"خیر، ما برای آن چه که باید انجام دهیم حرکت می کنیم. برای یک بازی واقعی نیاز است که بدانی و بشناسی که برابر چه حریفی بازی می کنید. باید آگاهانه بازی کنید. می دانیم که حریف به خوبی دوندگی دارد و فشار خوبی نیز بر رقیب می آورد. این یک بازی خاص برای آن هاست، این دربی است و آن ها برای این بازی به خوبی آماده می شوند و برای ما این مسأله لازم است که بهتر از چهارشنبه آماده شویم. این مسابقه، بازی سخت تری است."

در مورد برناردسکی؟

"چهارشنبه خیلی خوب بازی کرد. من همیشه گفتم که این سوال هرگز سوال فنی نیست. او از فیزیک بدنی بسیار عالی برخوردار است. بازیکنی که به خوبی در صحنه گل نیز ظاهر شد و یک فرصت عالی را برای کیه‌زا فراهم کرد. اما او نباید از بازی راضی باشد؛ در غیر این صورت خوب نخواهد بود. باید چهارشنبه را فراموش کند و کنار بگذارد. دیروز استراحت کرد و امروز با ذهنی آماده برای دربی حاضر شد. ما باید شرایطمان را در جدول رده بندی بهنر کنیم و به یک ثبات برسیم. پنج امتیاز از آن چه که باید داشته باشیم کمتر داریم؛ زمان، زمان بهبودی ماست. تلاش می کنیم که بهتر شویم."

9404