مصدومان پرسپولیس به عربستان نمی‌روند

مصدومان پرسپولیس به عربستان نمی‌روند

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مصدومان پرسپولیس به عربستان خواهند رفت؟

به گزارش فوتبالی، تمرینات قرمزها در حالی این روزها برای آماده سازی جهت بازی مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیگیری می‌شود که چند بازیکن مصدوم این تیم همچنان تمرینات خود را به صورت اختصاصی دنبال می‌کنند.

یحیی گل‌محمدی در آخرین گفت و گوی خود با خبرنگاران در درباره مصدومان پرسپولیس گفته بود: " علی شجاعی قطعاً نمی‌رسد، کمال کامیابی‌نیا هم بعید است به این بازی برسد مهدی‌خانی هم که دستش شکسته و 2-3 ماه کار دارد."

با توجه به اینکه این بازیکنان فعلا شرایط همراهی قرمزها را ندارند کادر فنی پرسپولیس از آنها خواسته در تهران بمانند و به درمان خود برسند تا در صورت صعود قرمزها به مراحل بالاتر بتوانند در ادامه تیمشان را همراهی کرده و از طرف دیگر برای لیگ آماده شوند.

کمال کامیابی‌نیا هافبک باتجربه پرسپولیس مدت‌هاست از ناحیه مُچ پا مصدوم شده و هنوز نتوانسته این آسیب دیدگی کهنه را پشت سربگذارد.او پس از حضور در امارات و پیگیری مراحل درمان و بدنسازی در حالی به تهران برگشت که فعلا در شرایط مسابقه نیست و کادر فنی تمرینات ویژه‌ای را برای او در نظر گرفته است.

علی شجاعی نیز که در مرداد ماه کتف خود را به تیغ جراحان سپرد همچنان مشغول تمرینات اختصاصی است و او هم نیاز به زمان دارد تا به شرایط بازی برسد.

مهدی مهدی خانی جدید ترین مصدوم پرسپولیس است که پیش از بازی مقابل استقلال تاجیکستان و در اولین جلسه تمرینی تیمش در دوشنبه، از ناحیه دست مصدوم شد و او هم یکی دو ماهی دور از میادین خواهد بود.

7655