منشا جایگزین یک پرسپولیسی می‌شود

منشا جایگزین یک پرسپولیسی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم نیجریه‌ای فصل گذشته گل‌گهر مذاکرات مثبتی با باشگاه آلومینیوم داشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، آلومینیوم اراک در حالی تمرینات پیش‌فصل خود را پشت سر می‌گذارد و مشغول انجام دیدارهای تدارکاتی است که رسول خطیبی قصد دارد با اضافه کردن حداقل دو مهاجم دیگر، تیم خود را کامل کند و شرایط بهتری از نظر فنی به دست بیاورند.

خطیبی در حالی سکان هدایت آلومینیوم را در دست گرفت که حامد پاکدل، بازیکن گلزن فصل گذشته این تیم راهی پرسپولیس شده و سرمربی اراکی‌ها نیز در بازار نقل و انتقالاتی که تمام مهاجمان با کیفیت به سایر باشگاه‌ها انتقال پیدا کرده بودند، گزینه خارجی را مد نظر قرار داد ولی آنها در حال توافق با یک مهاجم نام‌آشنا هستند.

حامد پاکدل سال گذشته ۱۰ گل برای آلومینیوم به ثمر رساند و حالا در پرسپولیس است تا اراکی‌ها مجاب شوند نسبت به انتخاب جانشین او اقدام کرده و با گادوین منشا مذاکرات خود را پیش ببرند تا ضعف خط حمله خود را برطرف کنند

گادوین منشا که طی پنج سال اخیر تجربه بازی در فوتبال ایران را داشته و با شرایط لیگ برتر آشناست، یکی از گزینه‌های مدنظر رسول خطیبی برای تقویت خط حمله آلومینیوم است و مدیران این باشگاه در حال مذاکره با مهاجم نیجریه‌ای هستند تا نسبت به جذب او اقدام کنند.

این مهاجم ۳۲ ساله در فصل اخیر ۱۴ گل برای گل‌گهر سیرجان به ثمر رساند و بخاطر حواشی و مشکلاتی که وجود داشت، در نیم‌فصل دوم کمتر توسط امیر قلعه‌نویی به کار گرفته شد و روی نیمکت بود تا سرمربی سیرجانی‌ها نیز از روی نام او عبور کند و نسبت به تمدید قرارداد اقدامی نداشته باشد.

منشا که تاکنون پیشنهاد لیگ برتری جدی دریافت نکرده، مذاکرات مثبتی با باشگاه آلومینیوم اراک انجام داده و اگر اتفاق خاصی نیفتد، این بازیکن به زودی به جمع شاگردان خطیبی اضافه می‌شود.

7474