دردسر جدید ستاره آرژانتینی در پاریس/ ورود سارقان به هتل محل اقامت مسی!

دردسر جدید ستاره آرژانتینی در پاریس/ ورود سارقان به هتل محل اقامت مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - فوق ستاره آرژانتینی سابق بارسلونا و فعلی پاریسن ژرمن از یک خطر جدی گریخت زیرا افرادی به قصد انجام سرقت به هتل محل اقامت این بازیکن سرشناس در پاریس وارد شده بودند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های فرانسوی، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی این فصل پاریسن ژرمن هنوز خانه‌ ای در شهر پاریس نخریده و از زمان امضای قرارداد خود با این باشگاه و حضور در کشور فرانسه، در یک هتل اقامت گزیده است. هتلی که لیونل مسی در پايتخت فرانسه در آن اقامت دارد، رویال مونسو نام دارد که طبق آخرین اخبار منتشر شده در جراید و رسانه های این کشور، این هتل مورد سرقتی جدی قرار گرفته است.

ماجرا از این قرار بوده است که دو فرد سارق با صورت‌ های پوشانده شده، از طریق سقف هتل وارد طبقه ششم، یعنی یک طبقه بالاتر از طبقه‌ ای که فوق ستاره آرژانتینی پاریسی ها در آن طبقه سکونت دارد، شده‌ اند و اقدام به سرقت کردن طلاها، جواهرات و مبالغی معادل صدها هزار یورو پول نقد نموده اند.

فیلم دوربین‌ های مدار بسته از هتل رویال مونسو، حضور افراد سارق را ضبط کرده اما چهره‌ آن‌ ها واضح نبوده است؛ همچنین منابع خبری مختلف کشور فرانسه در گزارشات خود مدعی شده اند که یکی از مال‌ باختگان حاضر در این هتل، یک شخص مشاور افتصادی بوده که از شهر دوبی امارات در پاریس حضور پیدا کرده بوده است.

9404