پیش‌بینی خدیرا از قهرمان لیگ آلمان: عاشقان بوندسلیگا امیدوار نباشند!

پیش‌بینی خدیرا از قهرمان لیگ آلمان: عاشقان بوندسلیگا امیدوار نباشند!

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک آلمانی سابق تیم های رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس ایتالیا به تعریف و تمجید از بایرن مونیخ پرداخته و همچنان شاگردان یولیان ناگلزمان را در این فصل نيز در رقابت های بوندسلیگای آلمان بی‌ رقیب می‌ داند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت fussballeuropa، سامی خدیرا، ملی پوش سابق ژرمن ها که سابقه بازی برای تیم های بزرگ اروپایی همچون رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس ایتالیا را هم در کارنامه دوران حرفه ای بازی خود دارد، سرنوشت فصل جدید بوندسلیگا را هم مثل چند فصل گذشته گیش بینی می کند. طبق این گزارش از وبسایت آلمانی، بازیکن سابق مانشافت که همراه با تیم ملی آلمان به قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ در کشور برزیل هم رسیده است، درباره رقابت‌ های فصل جاری بوندسلیگا و سرنوشت فاتح و قهرمان این مسابقات چنین می‌ گوید:

"متاسفانه باید تمام عاشقان بوندسلیگا که انتظار رقابت جذاب قهرمانی دارند را ناامید کنم. بایرن مونیخ شکست‌ناپذیر است و برای دهمین بار متوالی قهرمان بوندسلیگا خواهد شد. حتی ارلینگ هالند و یاران او در بروسیا دورتموند هم نمی‌ توانند جلوی بایرن مونیخ را بگیرند. باواریایی ها یک مربی خارق‌ العاده مثل یولیان ناگلزمان را نیز به خدمت گرفته اند. البته این مسأله، چیزی از جذابیت های بوندسلیگا کم نخواهد کرد و این لیگ همچنان و شدیدا جذاب خواهد بود. هنوز هم بازی‌ های آلمان را تماشا می‌ کنم."

9404