بادامکی: افرادی که پدیده را دوباره واگذار کردند باید پاسخگو باشند/ پرسپولیس توانایی شکست دادن الهلال را دارد

بادامکی: افرادی که پدیده را دوباره واگذار کردند باید پاسخگو باشند/ پرسپولیس توانایی شکست دادن الهلال را دارد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر پیشین تیم فوتبال پدیده ابراز امیدواری کرد که برای این تیم اتفاق بدی رخ ندهد، چون در این صورت دو گروه باید پاسخگو باشند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حسین بادامکی درباره وضعیت باشگاه شهر خودرو (پدیده مشهد) پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: تا جایی که من شنیده‌ام گفتند تیم مشکلی ندارد و بنابراین مجبوریم خوش‌بین باشیم. فصل پیش با همه مشکلاتی که وجود داشت فصل را به خوبی تمام کردیم و امسال هم امیدوارم همانطور که آقایان می‌گویند تیم وضعیت خوبی داشته باشد.

سرپرست پیشین پدیده در مورد اینکه برخلاف ادعاهای مطرح شده، این تیم به هیچ وجه شرایط مساعدی ندارد، تصریح کرد: امیدوارم خدای ناکرده اتفاق بدی رخ ندهد، چون در غیر اینصورت باید خیلی از آقایان به مردم پاسخگو باشند. هم کسانی که تیم را بدون دریافت ضمانت واگذار کرده‌اند و هم کسانی که مسئولیت گرفته‌اند.

وی اشاره کرد: اگر شخصاً حرفی درباره تیم پدیده می‌زنم برای نگرانی است، وگرنه خصومت شخصی با هیچکس ندارم و برای تیم هم آرزوی موفقیت می‌کنم. 

بازیکن پیشین پرسپولیس راجع به وضعیت این تیم پیش از دیدار با الهلال نیز عنوان کرد: پرسپولیس به جز بازی با استقلال تاجیکستان، بازی رسمی نداشته و با این حساب کارش خیلی سخت خواهد بود، چون الهلال در کوران مسابقات است و از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارد. 

وی ادامه داد: با این وجود پرسپولیس نشان داده است می‌تواند در این مواقع خوب نتیجه بگیرد و شرایط خوبی داشته باشد. کار مقابل الهلال که همیشه تیمی مدعی در آسیاست، واقعاً سخت خواهد بود، ولی امیدوارم پرسپولیس بتواند یکبار دیگر از این مرحله به سلامت عبور کند.

بادامکی راجع به مشکلات پرسپولیس از جمله عدم امکان جذب بازیکن خارجی و مسائل مالی، یادآور شد: همه این شرایط دست به دست هم می‌دهند تا کار سخت‌تر شود. اتفاقات رخ داده اخیر به نفع پرسپولیس نیست، مخصوصاً برای تیمی که در آسیا کار می‌کند. پرسپولیس توانایی شکست دادن الهلال را دارد، اما با این مشکلات کارش سخت‌تر می‌شود. 

وی که در حال سپری کردن دوره‌های مربیگری A آسیاست، درباره برگزاری این دوره اشاره کرد: خدا را شکر سطح کلاس‌ها با حضور مدرسان خوب فدراسیون و فیفا خیلی بالاست. اکثربچه‌های حاضر در کلاس از بازیکنان پیشین تیم ملی و لیگ برتر هستند و نکات خیلی مهمی مطرح می‌شود. 

۴۱۵۴