آخرین وضعیت مصدومان میلان در آستانه دیدار با آتالانتا

آخرین وضعیت مصدومان میلان در آستانه دیدار با آتالانتا

پایگاه خبری فوتبالی - در آستانه مسابقه حساس میلانی ها مقابل آتالانتا در چهارچوب رقابت های هفته بعد سری آ ایتالیا، خبرنگار سرشناس رسانه های ایتالیایی به بررسی وضعیت بازیکنان مصدوم روسونری پرداخته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از جیانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار سرشناس نشریات و رسانه های ایتالیایی، این خبرنگار پیش از سفر روز یکشنبه اعضای تیم فوتبال میلان به شهر برگامو برای رویارویی با تیم آتالانتا، بروزرسانی هایی پیرامون وضعیت بازیکنان مصدوم میلان منتشر کرده است.

جیانلوکا دی مارتزیو چنین عنوان می کند که پیرامون وضعیت براهیم دیاز که در بازی آخر روسونری برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، به دلیل احساس درد در ناحیه زانوی پای خود مجبور به ترک زمین مسابقه شد، اخبار منتشر شده امیدوار کننده است. این هافبک اسپانیایی جلسه تمرینی ضد خستگی را انجام داده است؛ موردی که تیم پس از هر بازی آن را انجام می دهد.

پیرامون وضعیت سیمون کیائر، مدافع دانمارکی روسونری نیز گزارشات مثبتی وجود دارد و این بازیکن آماده بازگشت به میدان مسابقه در بازی برابر آتالانتا است. هر چند که کیائر اخیرا هم در تمرینات گروهی تیم حضور داشته اما برای بازی برابر اتلتیکو مادرید اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا توسط استفانو پیولی، سرمربی میلانی ها به اردوی تیم دعوت نشد. با این حال، مدافع دانمارکی میلان اخیرا موفق شده در تمرینات گروهی تیمش نیز حضور داشته باشد.

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم کهنه کار سوئدی روسونری نیز همچنان مشغول انجام تمرینات شخصی در باشگاه است و به نظر می رسد این بازیکن تنومند پس از وقفه بازی های ملی یا همان فیفادی بعدی، برای دیدار برابر هلاس ورونا آماده بازگشت به میادین مسابقات همراه با هم تیمی هایش در تیم میلان خواهد بود.

9404