عکس؛ اعتراض هافبک منچستریونایتد با پرتاب آدامس به سمت مربی تیمش!

عکس؛ اعتراض هافبک منچستریونایتد با پرتاب آدامس به سمت مربی تیمش!

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا تصاویری از دونی فن ده بیک هافبک هلندی منتشر شده است که کاملا مشخص است که بازیکن هلندی از نیمکت نشینی در بازی منچستریونایتد و ویارئال به شدت دلخور است. 

به گزارش فوتبالی، در این لحظات بازی منچستریونایتد و ویارئال با تساوی یک بر یک دنبال می شد که سولشر سرمربی نروژی شیاطین سرخ  به دنبال ایجاد تغییراتی در تیمش بود تا نتیجه را برگرداند و پیروز شود. سولشر تصمیم گرفت که فرد و لینگارد را به جای تیس و سانچو وارد زمین کند و به نظر می رسد که فن ده بیک از این تصمیم اصلا خوشحال نبود. در حقیقت دونی در حالی که روی نیمکت نشسته بود، آدامسش را از دهانش در آورد و به نظر می رسید که آن را به سمت سولشر سرمربی تیمش پرتاب کرده که پشت به او ایستاده بود!

فن ده بیک 24 ساله در یک سال و دو ماه حضور در منچستریونایتد نتوانسته جا بیافتد. بعد از این صحنه اریک بایی که روی نیمکت منچستریونایتد بود سعی کرد که این هافبک را آرام کند تا جلوی جنجال بیشتر را بگیرد.

البته تصمیم سولشر درست بود چرا که لینگارد توانست پاس گل پیروزی بخش را به رونالدو بدهد و شب درخشانی را داشت. شیاطین سرخ با این پیروزی تا حد زیادی از زیر فشارها خارج شدند.

4125