لحظه‌ای که تقلید از نویر نزدیک بود کار دست دروازه‌بان بارسلونا بدهد

لحظه‌ای که تقلید از نویر نزدیک بود کار دست دروازه‌بان بارسلونا بدهد

پایگاه خبری فوتبالی - مارک آندره ترشتگن دروازه بان بارسلونا در شکست تیمش مقابل بنفیکا با نتیجه سه بر صفر نزدیک بود که مرتکب یک اشتباه فاحش شود.

به گزارش فوتبالی، تیم رونالد کومان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با دو شکست متوالی و ناامیدکننده آغاز کرد. داروین نونیز تیم پرتغالی را پیش انداخت و کمی بعد رافا سیلوا گل دوم تیم پرتغالی را ثبت کرد. خود داروین از روی نقطه پنالتی گل سوم را ثبت کرد و حالا بارسا بیش از همیشه خطر حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را حس می کند.

البته ترشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا نزدیک بود که این شکست را فاجعه آمیزتر کند.ترشتگن در اقدامی که مشابهش را بیشتر از جانب هموطنش مانوئل نویر دیده بودیم، نقش سوئیپر را ایفا کرد و در یکی از صحنه های نیمه دوم از دروازه خارج شد تا جلوی حمله بنفیکا را بگیرد اما مرتکب اشتباه شد و خوش شانس بود که ضربه بازیکنان بنفیکا به تیرک دروازه اش برخورد کرد و وارد گل نشد. البته ترشتگن در ماه نوامبر سال گذشته اشتباه مشابهی را مقابل اتلتیکو مادرید انجام داده بود. در آن بازی ، گلر آلمانی بارسلونا دروازه اش را رها کرد اما کاراسکو توانست از او عبور کند و تیم دیگو سیمئونه را پیش بیاندازد. دروازه بان سابق مونشن گلادباخ یکی از بهترین دروازه بان های سالهای اخیر بوده است اما گاهی اشتباهات بزرگی انجام می دهد که ممکن است برای تیمش دردسر ساز شود.

4125