بازیکن تازه وارد بارسلونا: مامان و بابایم نمی‌توانستند جلوی اشک‌هایشان را بگیرند

بازیکن تازه وارد بارسلونا: مامان و بابایم نمی‌توانستند جلوی اشک‌هایشان را بگیرند

پایگاه خبری فوتبالی - امره دمیر که با رقم فسخ 400 میلیون یورویی به بارسلونا پیوسته در کنار برنا گزباشی مدیر باشگاه کایسری اسپور با رسانه های محلی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، امری که لحظات سختی را در کودکی پشت سر گذاشته و حالا به رویای حضور در بارسلونا رسیده، گفت:" احساس غیرقابل توصیفی داشتم. پدرم هم رویایش را داشت.در طول یک سال صبح تا شب با هم بودیم. وقتی که انتقال نهایی شد، پدرم خیلی احساساتی شد و گریه کرد."

امره دمیر در مورد شروع دوران فوتبالش در  سطح حرفه ای در سوپرلیگ ترکیه هم صحبت کرد:"پدرم کارش در شهر مرسین را ترک کرد و به خاطر من به کایسری آمد. شغل جدیدی را با فرصت هایی که باشگاه کایسری اسپور در اختیارش قرار داده بود، پیدا کرد. پدرم در پیشرفتم نقش بسیار بزرگی داشت. وکیلم احمد بولوت در مورد روند مذاکرات با بارسلونا به من اطلاعی نداده بود. یک روز به من زنگ زد و گفت:" همدیگر را در استانبول خواهیم دید. به یک تیم بزرگ می روی." با توجه به این که هنوز به سن امضای قرارداد نرسیده بودم، پدر و مادرم هم من را همراهی کردند. بعد از آن اسم بارسلونا را در قراردادم دیدم. مامان و بابا نمی توانستند جلوی اشک هایشان را بگیرند!"

دمیر 17 ساله قرار است که در تابستان بعدی به بارسلونای بی ملحق شود.

4125