ذوب آهن رکورددار بازی تدارکاتی در ایران

ذوب آهن رکورددار بازی تدارکاتی در ایران

پایگاه خبری فوتبالی- ذوب آهن اصفهان که این روزها اردو‌های آماده سازی خود را سپری می‌کند چند بازی تدارکاتی دیگر را در تهران پیش روی خود دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، این تیم که تا روز آخر لیگ برتر فصل گذشته یکی از گزینه‌های سقوط بود و شرایط سختی را تجربه می‌کرد، پس از پایان لیگ به سرعت مهدی تارتار را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد و تغییرات گسترده‌ای در این باشگاه به وجود آمد.

 ذوبی‌ها دوازده بازیکن جدید را به خدمت گرفته‌اند و طبیعتا کار بسیار سختی برای هماهنگی نفرات جدید خواهند داشت و در همین راستا بیشترین تعداد بازی تدارکاتی را برای رسیدن به ترکیب اصلی جدید خود انجام داده‌اند.  همچنین این تی خیلی زود اردوهایش را در اراک، اصفهان و پس از آن در تهران پی‌گیری کرد و حالا پس از اقامتی کوتاه در اصفهان به تهران بازخواهد گشت.

 ذوب آهن پیش از این شش دیدار تدارکاتی را با تیم‌های امید ذوب آهن، آلومینیوم، پیکان، نساجی، فولاد و سپاهان برگزار کرده بود و چهار بازی دیگر نیز در برنامه این تیم وجود دارد.

 امروز تیم دوم ذوب آهن با ون پارس بازی خواهد کرد و از شنبه آینده اردوی ذوبی‌ها در تهران شروع خواهد شد و این تیم سه بازی دوستانه را در پایتخت تدارک دیده است. در روز یکشنبه شاگردان تارتار باید به مصاف هوادار تهران برود؛ چهارشنبه با فجرسپاسی بازی خواهند کرد و پس از آن به مصاف استقلال تهران رفته و اردوی یک هفته‌ای این تیم به پایان خواهد رسید تا آنها برای دیدارهای لیگ بیست و یکم آماده شوند.

۴۱۵۴