احتمال حذف چند تیم از دسته اول

احتمال حذف چند تیم از دسته اول

پایگاه خبری فوتبالی- اگر سازمان لیگ تصمیم به اجرای قانون در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بگیرد این احتمال وجود دارد چند تیم از حضور در فصل جدید بازی های دسته اول منع شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، چند تیم در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور وضعیت مبهمی دارند. اول بادران؛ در حالی که می گویند امتیاز این تیم به شمس آذر قزوین واگذار شده مالک این باشگاه مدعی شده هنوز هیچ نقل و انتقالی صورت نگرفته است. این در حالی است که بادران تهران نه تمرین دارد و نه سرمربی انتخاب کرده است و کاملا و اضح و مبرهن است فعالیت های این تیم متوقف شده است. شهرداری بوشهر هم به تازگی اطلاعیه مزایده امتیاز تیم شاهین با قیمت پایه 17 میلیارد و 400 میلیون تومان را منتشر کرده است و اعلام کرده دو روز بعد از شروع بازی ها یعنی 26 مهر ( بنا به گفته فریبرز محمود زاده – مسئول برگزاری بازی های لیگ یک فصل جدید بازی ها حداکثر 24 مهر شروع می شود) پاکت های مزایده را باز خواهد کرد؛ خوشه طلایی نیز وضعیت مشابهی دارد. این تیم هم نه سرمربی انتخاب کرده و نه تمریناتش را شروع کرده. مالک این باشگاه گفته در صورتی که از سوی استانداری به او کمکی نشود امتیاز تیم را خواهد فروخت.

 سازمان لیگ خطاب به تیم ها اعلام کرده 10 روز پیش از شروع بازی ها باید نام 14 بازیکن خود را به سازمان لیگ ارایه دهند. در غیر اینصورت این به معنی عدم حضور آنها در مسابقات تلقی خواهد شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا هر گاه تیمی در مهلت تعیین شده برای حضور در بازی ها ثبت نام نکند تیم مورد نظر را از جدول بازی ها کنار می گذارد. در چنین شرایطی باید گفت این سه تیم دسته اولی در خطر عدم حضور در فصل جاری بازی ها قرار دارند مگر اینکه در روزهای آینده مشکلات پیش آمده را حل کنند و در نهایت موفق به ثبت نام در بازی ها شوند.

 گفتنی است قرعه کشی بازی ها صورت گرفته و در حالی که قرار بود بازی ها 19 مهر شروع شود فریبرز محمود زاده اعلام کرده بازی ها از 24 مهر با تاخیر چند روزه آغاز خواهد شد.

۴۱۵۴