غیبت بشار رسن، ضرغام اسماعیل و طارق همام در تیم ملی عراق

غیبت بشار رسن، ضرغام اسماعیل و طارق همام در تیم ملی عراق

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال عراق سه بازیکن شاخص خودش را در هفته‌های سوم و چهارم مسابقات مقدماتی جام جهانی در اختیار نخواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، در فهرست اعلام شده از سوی دیک ادووکات سرمربی هلندی تیم ملی عراق نام بشار رسن، ضرغام اسماعیل و طارق همام دیده نمی‌شود.

بر این اساس بشار رسن به دلیل مصدومیتی که در بازی مقابل تیم ملی ایران برای وی پیش آمد هنوز به مرحله بهبودی کامل نرسیده و هرچند دقایق کوتاهی تیم القطر را در لیگ این کشور همراهی کرد همچنان شرایط لازم برای بازگشت به تیم ملی عراق و حضور در دو بازی هفته‌های سوم و چهارم مقابل لبنان و امارات را پیدا نکرده است.

ضرغام اسماعیل مدافع چپ پای باشگاه نیروی هوایی عراق هم به دلیل مصدومیت شانس حضور در این اردو را از دست داده و در این دو مسابقه غایب خواهد بود.

همچنین طارق همام هافبک سابق باشگاه استقلال که به تازگی راهی لیگ کشور لیبی شده به دلایل فنی و با نظر ادووکات جایی در فهرست تیم ملی این کشور قرار نگرفته و در دو مسابقه پیش روی حضور نخواهد داشت.

بر این اساس فهرست اسامی بازیکنان تیم ملی عراق به منظور دیدار با لبنان و امارات به این شرح است؛

دروازه بان: فهد طالب، احمد باسل و محمد صالح

خط دفاعی: احمد ابراهیم، علی فایز‌، سعد ناطق‌، میثم جبار‌، کرار عامر، علی عدنان‌، علا مهاوی، ریبین سولاگا و مصطفى محمد معن

خط میانی‌: صفا هادی‌، امجد عطوان ریال شیرکو کریم‌، امیر العماری‌، سجاد جاسم‌، ابراهیم بایش‌، محمد علی عبود و شریف عبدالکاظم

خط حمله: علا عبد الزهرا، مهند علی  و ایمن حسین.

۴۱۵۴