عکس؛ بگو و بخند سریع‌ترین دونده جهان با فرگوسن پس از گل دقیقه 95 رونالدو

عکس؛ بگو و بخند سریع‌ترین دونده جهان با فرگوسن پس از گل دقیقه 95 رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه دو بر یک، ویارئال را در ورزشگاه اولدترافورد شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را در دومین هفته از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اما این پیروزی با درخشش کریستیانو رونالدو به دست آمد. فوق ستاره پرتغالی در دقیقه 95 موفق شد گل دوم منچستر یونایتد را به ثمر برساند تا کامبک شیاطین سرخ تکمیل شود و این تیم بدین ترتیب بازی را با پیروزی به پایان برساند.

سر الکس فرگوسن و یوسین بولت، دو میهمان ویژه این بازی بودند و شاهد درخشش کریستیانو رونالدو در دقایق پایانی این بازی بودند و پس از آن هر دو خوشحالی کردند و پس از آن به کنار هم آمدند و با هم گفتگویی داشتند و لبخند می زدند و اصطلاحا بگو و بخند داشتند.

یوسین بولت به عنوان سریع ترین دونده جهان شناخته می شود و رکورد های بی نظیری دارد. او همواره طرفدار منچستر یونایتد بوده است. سر الکس فرگوسن هم کسی است که مانند یک پدر، کریستیانو رونالدو را در منچستر یونایتد رشد داد و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان دنیا کرد. رونالدو علاقه بسیار زیادی به فرگوسن دارد به طوری که پس از انتقال به منچستر یونایتد در تابستان اخیر در پیامی گفت که این کار را برای فرگوسن انجام داده است.

1470