5 تحقیر برای بارسلونا در 5 بازی آخر کومان در لیگ قهرمانان اروپا

5 تحقیر برای بارسلونا در 5 بازی آخر کومان در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا یک بار دیگر هم یک شکست سنگین را با نتیجه سه بر صفر در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شد و این شکست در کشور پرتغال و مقابل تیم بنفیکا در هفته دوم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بود.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان یک شکست سنگین دیگر را به همراه بارسلونا متحمل شد و باید دید که این شکست چه عواقبی را برای او خواهد داشت اما از این شکست بارسلونا می توان متوجه شد که اوضاع این تیم با هدایت کومان بسیار بد تر از چیزی است که به نظر می رسید.

بارسلونا در 5 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان اروپا تحقیر شده است. آبی و اناری پوشان با هدایت رونالد کومان در این فصل هر دو بازی خود را با نتیجه سه بر صفر شکست خورده اند که بازی اول مقابل بایرن مونیخ و بازی دوم مقابل بنفیکا بود.

بارسا در فصل گذشته هم در سه بازی آخر خود نتیجه جالبی نگرفته است. بارسا آخرین بازی فصل قبل را با تساوی یک بر یک مقابل پی اس جی خاتمه داد که البته با توجه به شکست 4 بر 1 مقابل پی اس جی در بازی رفت و در ورزشگاه نیوکمپ نتیجه ای ضعیف به حساب می آید چرا که باعث حذف بارسلونا شد. بارسا در مرحله گروهی فصل قبل و پیش از بازی مقابل پی اس جی، با سه گل در ورزشگاه نیوکمپ مقابل یوونتوسی که رونالدو را داشت شکست خورد.

1470