قهرمان اروپا در تورین به زانو در آمد/ دومین شکست متوالی چلسی

قهرمان اروپا در تورین به زانو در آمد/ دومین شکست متوالی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس موفق شد در دیدار برابر چلسی به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند تا ماسمیلیانو آلگری کمی آرامش پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، دو تیم یوونتوس و چلسی از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفتند. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌رفتند که در دیدار اول خود به پیروزی رسیده بودند و این بازی در واقع، حساس‌ترین دیدار این گروه می‌باشد. یوونتوس با آلگری اصلا وضع خوبی در ایتالیا ندارد و پس از چهار هفته پیروز نشدن، در دو هفته اخیر توانسته طعم برد را بچشد و حالا می‌خواست تا عملکرد خود در سری آ را با نمایش خوب در لیگ قهرمانان جبران کند. در آن سو، قهرمان فصل پیش اروپا، شروع خوبی در لیگ داشت، اما هفته گذشته مقابل سیتی متمحل شکست شدند. 

در نیمه اول شاهد بازی سرد و کسل کننده‎‌ای بودیم. چلسی مالکیت مطلق توپ و میدان را در اختیار داشت، اما نتوانست بیشتر از یک الی دو موقعیت خطرناک خلق کند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم، بانوی پیر خیلی سریع در دقیقه 46 توسط فدریکو کیه‌زا به گل رسید. پس از این گل، باز هم چلسی نبض بازی را در اختیار گرفت و چند بار فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشت، اما در نهایت این دیدار با همان تک گل کیه‌زا، 1-0 به سود یووه به پایان رسید.

4416