مدافع شیاطین سرخ بازی مقابل آتالانتا را نیز از دست داد

مدافع شیاطین سرخ بازی مقابل آتالانتا را نیز از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - محرومیت مدافع انگلیسی منچستر یونایتد به دو بازی افزایش یافت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سیمون پیچ، خبرنگار رسانه های انگلیسی، آرون ون بیساکا در دیدار مقابل یانگ بویز در سوئیس با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد و علاوه بر بازی امشب مقابل ویارئال، دیدار با تیم آتالانتا در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست خواهد داد.

سیمون پیچ در این خصوص گفت:

"یوفا دفاع راست منچستر یونایتد را به علت انجام بازی خطرناک، دو جلسه از همراهی شیاطین سرخ محروم کرده است."

آرون ون بیساکا در دقیقه سی و پنج بازی با یانگ بویز با خطا روی کریستوفر مارتینز پریرا اخراج شد تا علاوه بر ده نفره شدن تیمش، منچستر یونایتد سه امتیاز بازی را نیز از دست بدهد.

بدین ترتیب، آرون ون بیساکا، مدافع شیاطین سرخ علاوه بر بازی امشب تیمش مقابل ویارئال اسپانیا، بازی هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا برابر آتالانتا را نیز به دلیل همین محرومیتی که یوفا اعمال کرده است، از دست خواهد داد و مشکلات اوله گونر سولشر، سرمربی نروژی منچستر یونایتد در این پست تیمش برای مسابقات پیش رو در این تورنمنت بیشتر از قبل خواهد بود. شیاطین سرخ در دیدار برابر یانگ بویز نیز غافلگیر شدند و با اخراج مدافع خود، سه امتیاز مسابقه نخست خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را به راحتی از دست دادند و در لیگ برتر هم متحمل شکست شده و از دور مسابقات جام اتحادیه انگلیس نیز حذف شده اند.

9404